divendres, 22 de juny del 2007

28. MUNICIPALS 2007 (XIV)


__________ La Casa de la Vila té nous inquilins.


REPARTIMENT DE CARTERES

Veig que hi ha molt interés entre els comentaristes dels blogs per saber com més abans millor el repartiment de càrrecs del consistori recentment constituït a Mont-roig.

Anem a veure si esbrinem alguna cosa més, comencem pel que ja sabem o s'ha dit:

Fran Morancho, Alcalde.
Miquel Anguera, primer tinent d'alcalde.
Fermín Diaz, segon tinent d'alcalde.
Antoni Vernet, tercer tinent d'alcalde.
Rosa Escoda, quarta tinent d'alcalde.

REGIDORIES:

Miquel Anguera: Sanitat i Benestar Social.
Ferran Pellicer: Serveis Municipals (EMOMSA)
Rosa Escoda: Ensenyament i Esports.
Rosa Tejero: Cultura, Festes i Jovent.

El que possiblement serà:

Carlos Cartiel: Urbanisme, Obres i Medi Ambient.
Fermín Díaz: Governació (Policia local, circulació,...)
Antoni Vernet: Turisme, Comerç, Promoció local.
Fran Morancho: A més de l'Alcaldia s'ocuparà de la Tresoreria, Personal i Organització.

Penso que aquest serà el repartiment definitiu, (no variarà gaire).

Hi ha una novetat que volen mirar d'implantar (veurem si se'n surten), que és que hi hagi tres àrees de regidoríes, com agrupades per temes, amb un regidor "supervisor":

Carlos Cartiel coordinarà les regidories seves i les d'en Ferran Pellicer.
Miquel Anguera coordinarà les regidories seves i les de Rosa Escoda i Rosa Tejero.
Fran Morancho coordinarà les regidories seves i les de Fermín Díaz i Antoni Vernet.

M'ha semblat complicat quan ho he pensat per primer cop, però després té un sentit al veure que cada àrea agrupa regidoríes afins.

El plè "oficial" de l'Ajuntament serà el proper divendres dia 29 de juny, i volen fer-lo a les 12 h. del migdia.

Creieu que és bona hora? De fet no hi va gaire gent, a part dels polítics, si no és un plè "calent".
Vosaltres aneu als plens de l'Ajuntament?
.
@@@@@@@@@@@@@@@@
.
ÚLTIMA HORA:
EL VIDEO DE L'ACTE DE FORMACIÓ DEL NOU CONSISTORI DE MONT-ROIG DEL CAMP,
per a tots els qui no vàreu poder assistir-hi.
FET PER: COSTA TV - del Grup MEDIÀTICA i COSTA Magazine.
Informació arribada al e-mail: talaia43300@hotmail.com , enviat per un anònim, però com que la informació és bona la serveixo.
(Procureu sempre signar les vostres col·laboracions amb el vostre pseudònim. Gràcies.)
.

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec Sr. Morancho que pot possar el plens a l'hora que li vingui de gust, els que tenen que assisti son tots el regidors i l'oposició.
El ciutata si pot be i sino tambè.

Anònim ha dit...

que es reparteixin la feina com vulguin, però que la facin bé!!!!
Pel que fa a les hores dels plens no hi puc anar...com quasi tothom.
Fins ara a quina hora els feinen?
La millor hora seria al vespre, després de sopar, i que donessin postres!!!!jejeje

Salut i "bon profit"!!!

Anònim ha dit...

molta merda i poc vi! estic amb tu, que facin la feine ben feta això lo vol tothom, estem fins els col....... de paga impostes i no veure la feina que fan, paguen sous a regidors, funcionaris i tothom cobra i es tocan els nasus.

Anònim ha dit...

No m'agrada gens que una mateixa persona (Carlos Cartiel) s'ocupi de les regidories d'Urbanisme, Obres i Medi Ambient. Penso que urbanisme i medi ambient són dos regidories antagòniqies. Fins ara a l'ajuntament ha primat més l'urbanisme que el medi ambient; s'han comès barbaritats ambientals a costa de la construcció. Què pasarà ara si una mateixa persona gestiona les 2 regidories??
Siau!

Anònim ha dit...

Quines grans carteres els han donat els de Mont-roig poble, les de la feina bruta.

mossèn ha dit...

les "carteres" estan "plenes" ??? ... salut

Anònim ha dit...

no crec que el sr cartiel sigui el més adequat per supervisar la feina d'altres regidors, per favor, i a sobre té la cartera d'obres i urbanisme, i medi ambient.
Per cert lo de la tresoreria del morancho no serà la cartera d'hisenda??

Anònim ha dit...

Perque Urbanisme i Medi Ambient no poden esta sota la mateixa persona?
¿que passa amb el Cartiel? Era i es sindicalista a la seva feina de Vandellos. El seu pare va deixar la pell per el poble. Crec que pot fe bè la seva feina. Amb tota la deforestació per el creixement de l'edificació sense cap control les dues estan gaire bè baix el control de la mateixa persona.

Anònim ha dit...

El plè de l'Ajuntament que el facin en hores d'oficina que així no cal pagar hores extres al personal. Tothom ho voldriem que fessin els plens a l'hora que ens convingués però després no hi aniriem.
Passa com amb la Festa de sant Joan: ens queixem de que s'ha pràcticament perdut al poble, però quan es féia qui hi anava?.

Jo soc la primera que em reconec la meva part de culpa.

Volem!, volem!, volem! i després som els primers que no hi anem!!!

Anònim ha dit...

No vaig anar a l'acte d'investidura del nou alcalde, però veient el vídeo ja és com si hi hagués estat.

Una bona iniciativa la de COSTA TV amb el Marcel Aragonès al capdevant.


Sobre l'hora de fer els plens: estic d'acord amb la MARIAdelaROCA de que no hi anem gairebé ningú. Jo personalment només hi he anat en dues o tres ocasions. Que posin l'hora que els hi vagi bé als polítics.

Anònim ha dit...

Que el facin quan els sembli bé, el que cal és que s'informi a la població del que s'hi dicideix, mitjantçan el butlletí que tothom el comença i desapareix al segon número o penjant el document a la caduca pàgina de l'ajuntamet (UPM en té uns quants a la seva pàgina ara que està al poder, varem com continua aquest model d'informació).

Anònim ha dit...

Lavritat es que a mi m'agradaria que focin al tard cap a les 8 de la tarda i jo crec que i aniria gent, pero tmbe tic d'acord amb Maria de la Roca, de que demanem xro despres res. Sobre les carteres res a dir, l'unic que amb tants tinetns potser s'hauran de pagar?? UFFF x conseqüencia a pujar impostos, collons doncs comencem be.

VINGA DWWWWWWWWWWWWWW

Anònim ha dit...

qualsevol hora és bona per a fer un plé si el resultat es bo.
M'agrada la repartició de regidoríes.
sort i salut

Anònim ha dit...

Qualsevol hora, en hores de feina que com enxampi l'hora de dinar o sopar,potser caldrà pagar dietes.

Anònim ha dit...

Gràcies pel vídeo docns és com si hi hagués anat. Les meves felicitacions al Marcel per la feina ben feta.
No entenc en aquest context que vol dir "per imperatiu legal, juro", algú m'ho podria explicar?

Anònim ha dit...

Totes les carteres bones cap a Miami i les més lletjes cap a Mont-roig. Comencem bé...

Salut i força al Canut!!

Anònim ha dit...

Hola

En aquest enllaç: http://www.mont-roig.com/ajuntament/ esta tota la informació sobre el repartiment de regidories, coordinadors d'àrees, tinences d’alcalde i composició de la Junta de Govern. Volem informa i informarem de tot. Els sous de tots els regidors es publicaran una vegada s’aprovin pel Ple el pròxim divendres.

Salutacions,

Fran

Anònim ha dit...

Fran esperem que aquesta voluntat d'informar tingui continuïtat i no sigui paper mullat o fer volar coloms.

Anònim ha dit...

molt be fran!

Anònim ha dit...

Molt bé,Fran, a pesar que jo tenia els meus dubtes sobre un alcalde de Miami, per sort el temps no em dóna la rao. Així és fan les coses: explicant a la població, escribint i donant la cara, mostrant interés i ganes de treballar pel poble, que últimament això ja ho teniem tot oblidat. Molt bé.
Des del meu àmbit professional a tot això se li dóna molta imporància.

Anònim ha dit...

Fran, estic amb tu...
Crec que tenim una web municipal i es alli on desde l'ajuntament s'ha de fer pública tota la informació, això si, que la web estigui informada al dia...jejeje que fa falta una rentada de cara...
Sort i a treballar!!!! Tots, jejejej
Albert

Anònim ha dit...

Fran, estem amb tu. Informeu de tot, el poble vol saber. La web municipal deu esta al dia.
Les urbanizatcions hem cregut amb vosaltres.
Treballeu.