dimecres, 30 de maig del 2007

18. MUNICIPALS 2007 (IX)

FUMATA BLANCA
HABEMUS PAPA (Perdó: BATLLE)

Avui no començaré el meu post amb la ja tradicional fotografía,
avui us emplaço a veure un vídeo de presentació de principis del nou alcalde
(no us perdeu els últims 60 segons)






Com deia a l'anterior post, la llista més votada és la que ha d'intentar formar govern, i ho han aconseguit! No està tot tancat, ja que falten afinar alguns detalls, però aquests no faran variar substancialment l'acord. No ha estat fàcil per les parts el poder arribar al pacte. Faré una breu exposició de com han anat les coses:

1)- La llista més votada UPM (a partir d'ara l'anomenarem PSC), té 4 regidors, tots de Miami Platja. El PP, té 1 regidor, també de Miami. El PSC ha convidat al PP a formar govern i aquest no s'hi ha pogut negar, ja que per primer cop una llista de Miami és la més votada al municipi i la que té l'opció clara de tenir l'alcalde. El sr. Díaz no hauría pogut justificar davant la seva gent de Miami l'haver donat l'alcadía a Mont-roig. PSC: 4 + PP: 1 = 5 regidors (en falten 2)

2)- La candidatura d'ERC fou creada fa 8 anys amb la principal finalitat de fer fora de l'alcaldia al Sr. J.Mª Aragonès. Aquests 4 últims anys ha governat amb coalició amb CiU, per obligació i perquè no hi havía la figura del Sr. Aragonès (almenys físicament). Avui no li pot tornar a facilitar la "vara de mando" en safata. ERC ha donat suport al PSC per diferents motius: Per entrar al govern i estalviar-se 4 anys d'oposició (com a mínim). Per aconseguir ser el Primer Tinent d'Alcalde, i a efectes pràctics l'alcalde virtual de Mont-roig. Per pressions de partit rebudes des de fora als líders locals de PSC i ERC. No oblidem la bona convivència i harmonia entre PSC i ERC a nivell de País: Mont-roig no podia ser una excepció!.ERC: 2 + PSC: 4 + PP: 1 = 7 (el nombre màgic que dona alcaldíes al nostre municipi).

3)- He dit al principi que no estava tot tancat, doncs ADMC, l'Antoni Vernet, podrà entrar al govern si vol treballar pel municipi i no demana massa impossibles. Si vol aportar la seva energía positiva al govern el veurem com a regidor amb cartera, però s'ha de decidir ara, no val a apuntar-se al cavall guanyador quan la carrera ja hagi començat. ADMC: 1 + PSC: 4 + ERC: 2 + PP: 1 = 8 regidors al govern.

4)- CiU i VERDS X+, tenen les portes tancades al govern. El cas de CiU és obvi pel veto d'ERC i les poques ganes del PSC. El cas de Verds X+ ja ho explicarem un altre dia, que ja s'està allargant massa això que només havia d'èsser una curta nota per donar la notícia que ha saltat aquest dimarts, entrada la nit: JA HI HA ENTESA!


118 comentaris:

Talaia 43300 ha dit...

El dia 16 de juny es formarà el nou govern municipal. Veurem si aquest acord aconseguit avui arriba a bon port, o algú aconsegueix dinamitar-lo abans.

Bona nit!

Anònim ha dit...

doncs, tela ja he vist el youtube, ja he vist la fumata...impressionant encara em falta pair la notícia...ja els hi val a tots plegats...tanta participació a mont-roig, tantes paraules, ara potser si que els polítics aconseguiran que ja no me'ls cregui, com una persona de mont-roig de tota la vida pot voler que l'alcaldia se'n vagi a miami?s'hi val tot pel poder?
a mi m'han decepcionat moltíssim!
segregació ja!!

Anònim ha dit...

Si és així el de ERC ja pot començar anar a tocar la gralla a mar i el 2 de la llista ja pot començar a preparar-se per apuntar-se al PSC que és la medalla que li falta (Independent,CiU,ERC,...)
A Mont-roig crec que es va deixar clar que la gestió de ERC no ens ha estat bé i no crec que es mereixi continuar al govern.

Anònim ha dit...

una pregunta tonta;
això que faran al 16 de juny, serà públic?hi podem anar tots?és que penso que serà un espectacle...

Anònim ha dit...

Hola catdona,

Sí, el 16 de juny es constituirà en un Ple el nou Ajuntament. Per descomptat que hi pot assistir tothom.

Jo tampoc crec que ERC es mereixi ser al govern. Són els perdedors d'aquestes eleccions. Penso que hi hauria d'haver hagut un pacte de les majories dels dos nuclis: UPM+CiU.

Unknown ha dit...

Engunay segur que els peruanus vendran desenes de banderes espanyoles a la Fira...

En tot cas respecto la decissió dels votants, però no m'agradaria que governés ningú del PP.

Unknown ha dit...

Per a quin mitjà era l'entrevista?

Anònim ha dit...

Si, un pacte UPM+CIU essent alcalde l'aragonés?

Anònim ha dit...

Tard o d'hora havia de passar. Sigui ara o més endavant estava cantat que s'imposaria al nostre municipi una llista de Miami.

Els del poble ens hem demostrat que no en sabem de portar bé la gestió municipal. (Repassem sinó els últims 12 o 15 anys).

Tindrem alcalde de Miami?... I què?... Si ho fa bé encara acabarem fent-li reverències!.

Anònim ha dit...

Cap Sec s'ho ha currat, podrà finalitzar les obres.

POL POT

Anònim ha dit...

L'Aragonès va marxar un cop el de ERC li h'agafat gust a la poltrona.

Anònim ha dit...

Resposta per Tondo rotondo:

L'entrevista l'he trobat a la pàgina web de UPM. És un dels vídeos promocionals de la seva campanya.

http://www.unitspermiami.com/

Anònim ha dit...

el que passa es que ningú té cullons d'assentar-se cara a cara amb el sr aragonès, que és qui Mont-roig sí vol al govern.

El pacte hauria de ser UPM+CiU+ADMC

Anònim ha dit...

es aixó, que ningú s'atreveix a la taula rodona que va propossar el Pep al seu mitin a Mont-roig, per que es parlessin dels pactes!

Anònim ha dit...

Per al flautista. com pots dir que el poble de Mont-roig vol l'Aragonès d'alcalde. Que no saps à historia o que. Preguntali perquè es torna a presentar. Segurament voldrà recalificar alguna cosa. Com pot representar a Mont-roig un señor que fa obres il.legals i que precisament aquestes obres li fa el seu amic Sancho que a més, estava de regidor a l'Ajuntament. Haurien d'haver siguts expulsats del partir per aquest acte tant que parla CIU de netedad i mans blanques. Com pots dir que Mont-roig vol un alcalde que al 99 va deixar penjats a tota la seva gent?
Pensa el que dius. Es una pena que la gent de Mont-roig hagi votat per aquesta persona, o es que les persones que l'han votat han rebut favors i per això ho han fet?

Pensat-ho bé abans de parlar,

Anònim ha dit...

ERC si fuese inteligente no pactaria con nadie y se iria a la oposicion directamente o dimitiria.
He visto el video y si quiere ser alcalde de todos por que cuando habla de lo que no haria a Mont-roig se sonrie. porque si es alcalde te todos ofrece al Alcaldia simbolica de Mont-roig a ERC? eso es que la real estara en Miami?

Unknown ha dit...

Gràcies Talaia 43300... i felicitats pel blog!! El blog més comentat del camp de Tarragona ;-))

Anònim ha dit...

jo no ho dic, ho han dit les urnes

Anònim ha dit...

Cap Sec va tenir 237 vots a Miami (1 regidor),per aquesta regla de 3 a Mont-roig poble ha tingut +/- els mateixos vots que ERC. Voleu dir que´l poble realment el vol a el?

Em pemso que la por a la gent de Miami comença a ser un mite convenienment alimentat pels que es resisteixen a baixar de la seva torre de marfil.

Anònim ha dit...

Sols li puc reconeixa al Aragones, l'esforç que a fet perque anesin a votar tots el vellets i velletes del poble (de la seva quinta i mes esclar), que anaven amb el sobre a la ma, almenys ha afavorit la participacio democratica (si es que no els a recordat favors pasats).

Deixem a les "momies" que reposin tranquilament, i donguem pas a un batlle jove i amb noves tecniques de gestio. Almenys l'oportunitad de demostrar lo que ha dit a la seva campanya.

Anònim ha dit...

voleu dir que ja hi ha fumata blanca?jo he sentit que encara no hi ha res decidit!!!

Anònim ha dit...

Per Catdona.

El pacte està tancat tal i com t'explico al post, només es trencarà si hi ha algun daltabaix molt gran entre ells, cosa poc probable.

Et donaré més peixet...

Avui dimecres a la tarda, en una taula de la terrassa del Frankfurt de la plaça Miramar, hi havia sentats varis caps de llista del pacte tancat (ERC, PP,...).

Només cal llegir els signes i fer les teves interpretacions. Quantes vegades els hi havieu vist junts fent exhibició pública?

Segur que algú més els ha vist, PODEU CONFIRMAR-HO? No em deixeu com un mentider ...EXPLIQUEU-NOS MÉS DETALLS!

Anònim ha dit...

hO PUC CONFIRMAR TALAIA!!i tant que estaven asseguts a la taula del frankfurt, xo això vol dir que està tancat?jaja si que vas de sobrat/a no??

Anònim ha dit...

Que fort!!! L'entrevista, Sr. Morancho PARLA EN CATALA!!! Si el pacte esta consolidat UPM + ERC, el tercer es el que no se de moment, dema o sabre segur, ja que soc el num. 8 de CIU, i tindre reuniO amb els altres companys, percert, personalment sense posar partits entre mig, crec que ERC es han venut a miami, si hagues votat a ERC estaria desebut.
Perque hi havien altres opcions x "salvar" l'alcaldia, x exemple el tripartit d'aquest 4 anys, el que passa es que sempre prevalen els motius personals, aixo es el que ens estimem al poble?? CIU stava disposat a parlam amb tothom, pero tots no ens han donat l'oprtunitat, i sobre les negocacions, en public, els demes partits s'han posat les mans al cap, QUE SE SEPA, dema intentare informar millor de tot axió,
DWWWWWWWWWWWWww

Anònim ha dit...

Si si!xapix!Tas mal informat, no hi ha res consolidat.Si ERC ven Mont-roig a Miami, Ciu ha venut la LLista a Miami!!meitat i meitat oi??Quina alcaldia??Si fem memòria..desde l'any 1979 (primeres eleccions municipals democràtiques) la llista més votada a tingut l'alcaldia, (per a més info idescat.cat)ara ho volem canviar!!Clar com que Fran és d'un altre municipi??(puntualitzant, altre municipi). A qui l'hi interessen els motius personals?¿ A més, si fem cas a l'Arturo, diumenge a TV3 (la teva i la meva,jeje) va dir que s'havien de respectar les llistes més votades!!, suposu que ho deia per la derrota de Tarragona, o la de Mont-roig del camp, no??
Siguem cívics.....

Anònim ha dit...

per a Xaky.

Crec entendre del missatge de Talaia que si els caps de llista s'exhibeixen en públic junts és per demostrar que estan d'acord. Els pactes ja estaven fets en la intimitat. Això és la posada en escena per que ho anem paint a poc a poc.
A la plaça no estaven pactant, estaven "brindant" en públic pel seu acord.

Anònim ha dit...

Pero tu i jo sabem que hi han dels dos nuclis en la llista de CIU, i aixo no u negu xk no hi ha res millor x saber els problemes dels 2 nuclis, xro no crec bo que hi haigui una llista de MR sense ningu de miami i al inreves, x sert no em sigut nosaltres qui no volem marxar del govern, aixi que sent els perdedors d'aquestes eleccions, no se com voleu entrar un altrecop, pero si ens toca oposicio, que ens tocara segur, tranquil que la farem, xcert governar amb el PP??? collons si que aneu apurats

Anònim ha dit...

això és el que vols donar a entendre, crec!!pot ser que hi hagi sorpreses!!o no?portem tres dies, i aki tothom dóna per fet un pacte....i fins al 16 de juny hi ha temps per barallar-se!No tinguem pressa, trankilitat i bons aliments...si, els pactes estaven fets en la intimitat i abans de conèixer resultats.

Anònim ha dit...

per lo de la llista res a dir, a vegades val més pactar amb el PP que amb el diable...!

Anònim ha dit...

OSTIA!!!!!
que fort ara, el que se si dira alguna cosa, els vostres "jefes" de ERC de fora de MR, si al final el sr. Miquel acabara dient "VIVA ESPAÑA" y "VIVA MIAMI INDEPENDIENTE" jajajaj

vinga dema mes dwwww

Anònim ha dit...

Se us en va...A qui no doneu opinions, no pareu de tirar-vos pedres...

Jo confirmo que el Sr. Beatet i el Sr. "que no sap parlar en públic" estavan foten-se una birreta al lloc on passa mes gent del poble :) i saludant a tothom que passava

Anònim ha dit...

Els diables són aquelles persones que volen vendren's la pell a Miami. El que hauriem de fer tots plegats és manifestar-nos davant de l'Ajuntament (que, de moment, encara està a Mont-roig) i fer-los veure que el millor pacte possible seria la unió de tots els partits mont-roigencs. QUINA VERGONYA PENSAR QUE HI HA GENT QUE VOL PACTAR AMB ELS DE MIAMI.Està clar que el poble, amb el seu 80% de participació va escollir (independetment del seu vot) un ajuntament CATALÀ!!!! un ajuntament del poble, un ajuntament de mont-roig... menys mirar enrere i més mirar cap el present i futur... PER CERT, JO TAMBÉ HE VIST AL TIKO PISCINERO, EL BEATET EL FLAUTISTA I AL FERMÍN PA DE QUILO... AL FRANFURT....

visca mont-roig!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

que si miami que si mont-roig. som un municipi i que els proxims cuatre anys sigui elque deu vulgui espero que millori tot el municipi en general perque som dos nuclis encara que li foti a algu seguirem junts i ens hem de cuidar de estar contents cadascu a casa seva que hi han mancançes a tot arreu

Anònim ha dit...

Ets molt llest EAU DE PUDOR. Imaginat que els de Miami féssim el mateix !!!quina festa!!!
tots a manifestar-se davant de l'ajuntament .Segur que ja saps que seriem més els de Miami.

El 30% de les persones que han votat en aquestes eleccions ho han dit que UxM governi el nostre municipi. Si vols canviar això, ho tindràs de fer de manera democràtica d’aquí a 4 anys. El que dubto es que sàpigues el que significa la paraula democràcia.

pues ala

Anònim ha dit...

Beatet 1º tinent d'alcalde y regidor de cultura amb dedicacio exclusiva
Altre president de EMONSA amb dedicacio exclusiva
PP Turisme

Anònim ha dit...

Per desgràcia ja veiu on es tanquen els pactes, on la majoria de dies de l'any també es confabulen trifulques i negocis en comptes de treballar pel poble i donar-li vida en tots els sentits.
Jo no he votat en Morancho peró crec que vist el panorama potser una persona vàlida i que es mereix una oportunitat que pot fer obrir els ulls als poders fàctis de Mont-roig.
Eiiiii!!!!!! el lloc és el BAR.

Anònim ha dit...

Feia algun que altre dia que no entrava... quin mogollon de comentaris!. Talaia, et felicito: portes molt be aquest bloc i els teus posts son del mes encertats.
l'alcalde serà de mont-roig: morancho. Es diu que es de miami perque hi viu, pero on viu l'aragones?. que potser l'aragones viu a la coma o a la calle o potser a la plaça nova?. La llista mes votada va ser UPM per tant l'alcalde sera el seu cap de llista. Jo no estic gens content per aixo, pero es la realitat. Des de les primeres eleccions democratiques l'alcalde ha sigut el cap de la llista mes votada, perque ara no? Quina por ens fa miami? Diem que miami es mont-roig, va que si? doncs qualsevol vei de miami es vei de mont-roig. Que UPM no vol pactar amb CIU? ho trobo ben normal; acas CIU pactaria amb UPM?. Que l'alcalde visqui a miami, no vol dir que l'ajuntament vagi cap al vedat. Pensem de que aquest batibull ve de nosaltres mateixos, del nostre sufragi pero sobretot de les ganes de poltrona oficial (amb els corresponents beneficis) de gent historica a la politica municipal.
salut i sort

Anònim ha dit...

XAVI:

Intolerable que el poble de Mont-roig voti a una persona que ha estafaf i enganyat al poble fent obres il.legals i al damunt fetas per un regidor del Ajuntament del seu partit.

Es queixem de Marbella, però amb aquest fet l'Aragonès sembla el Julian Muñoz.

Hauria de tenir la vergonya de dimitir i deixar que la gent honrada governi Mont-roig.

Donem-li una oportunitat al Morancho per fer alguna cosa ja que en 20 anys de lÀragonès no hem millorat res, només han millorat algunes personas.

visca Mont-roig

Anònim ha dit...

Pero si la meitat de l'ajuntament ja va marxar en el mandat 1999-2003 cap a Miami. Gràcies a ERC, com també gràcies a ERC a Mont-roig tenim un restaurant per Ajuntament.

Anònim ha dit...

xavi tu que dius de l´aragones i defenses al morancho ara et parlare de infraccions . si et fixes al video que surt al youtube del morancho que esta gravat en casa seva ,darrera del moracho hi ha un pi al costat del mar, que ara a dia de avui ya no hi es, on l´han ficat , molestava a l´entrevista o no li deixava veure el mar desde casa seva.argumentat una mica avans de desprestigiar a uns per beneficiar a uns altres. l´Aragones va fer obras a casa seva pero el pi era de tots nosaltres.

Anònim ha dit...

anónimo, no se si ho saps però es va fer una consulta popular!!!i la gent del nucli de mont-roig va decidir que es posses a on està ubicada actualment.
Totalment incoherent dir que volem un alcalde de Mont-roig(nucli), si només ho és el Miquel!!

Anònim ha dit...

Per a ecko.

No tinc costum d'intervindre en els comentaris, tot i que segueixo fil per randa els blogs de Talaia, Roca Ferma i la Garrofa (si n'hi ha algun altre me'l dieu), però aquí s'han de dir veritats i si algú, per error diu alguna inexactitud l'hem de corregir.

El video del Morancho està enregistrat al restaurant "El Vaixell" de Miami Platja (a la zona de Mont-roig Mar), i el pi que surt tota l'estona encara hi és. Podeu anar-hi a veure-ho quan vulgueu.

SIGNAT: Un de Mont-roig que tomba bastant per Miami.

Anònim ha dit...

Si, si xaky tot el que tu diguis. Pero tu saps com va anar la consulta popular??? Saps que es van utilitzar butlletes tendencioses??? Saps quin va ser l'index de participació???

Em feu gràcia tota aquesta jovenalla que parla del que amb prou feines ha viscut amb consciència. En els anys de l'Aragonès anàveu tots amb bolquers i ara sou els "milhòmens" que tot ho sabeu. Fins i tot us atreviu a parlar de com estava l'ajuntament el 99 i la Zona Ranchos. Ja sabeu on és???

Anònim ha dit...

Sé on és al Zona ranchos, crec que ha estat asfaltada en l'últim any no, o a prop???o m'equivoco. L'ajuntament, és en un restaurant, ho sé!!millor la tornem al mateix lloc i multipliquem per 10 els poblemes d'aparcaments,...i pregunto que a on és el problema en què l'alcalde sigui de miami?¿

Anònim ha dit...

tens tota la rao miranlo ve no es aquet pi el que s´han carregat encara, pero tu que tombas per miami sabras que el que hi habia en el carrer al costat de casa seva l´han carregat per millorar les vistes al mar
aixo esta mes que omentat en MIAMI

Anònim ha dit...

LA VERITAT ES QUE NO HE VIST EL VIDEO I NO M'HE FIXAT EN EL PI.

SI HA TRET UN PI DE MANERA I.LEGAL S'HA DE DENUNCIAR IGUALMENT, AL IGUAL QUE FEM AMB L'ARAGONÈS I ELS SEUS SECUACES.

PERO CREC QUE ES MÉS PERILLOS ENRIQUIR-SE A COSTA DE TU I DE MI AMB ELS NOSTRES IMPOSTOS.

AH Y NO SÓC DE MIAMI, SÓC DE MONT-ROIG I EL QUE VULL ES ALGÚ QUE GOVERNI BÉ EN MONT-ROIG SIGUI DEL PARTIT QUE SIGUI I L'ARAGONÈS JA DEUS SABER HO QUE NO VA FER RES EN VINT ANYS PEL POBLE.

BE JO SI QUE HO SE. TU, PREGUNTA-HO.

ARA EL QUE FA ES PASSEJAR-SE AMB UN GRAN COTXE QUE SEGURAMENT NI TU NI JO PODREM TENIR MAI.

PENSA EN AIXÓ.

XAVI

Anònim ha dit...

A tots els que voleu un alcalde del poble(no del municipi)avieu de votar ERC,los cinc primers tots son del poble,de totes les altres llistes no ni ha cap que sia del poble.El Aragones, es dels prats,lo Morancho i el fermin,de MIami,lo Gairal viu a Reus i lo vernet,a Tarragona. !Visca lo pueblo!

Anònim ha dit...

Bona tarda

Per a ecko

Que facil parlar malament de la gent sense dades reals, clar com sembla te interessa recolçar a l'aragones.
No se si sabras realment on viu el morancho, pero jo te dic que aquets pi que dius, no molestava per las vistas del mar, pero si estaba fent malve la tanca y alguna cosa mes.
Per tant es va demanar permis oficialment per tallarlo.
Jo pregunto quants pins se han tallat per fer cases, sense permis?
Que et responguin el aragones y els Verds.
Per altre banda perque no pensis malament sobre la meva identidat, soc nascut a Barcelona i visc a Miami desde fa dos anys.

Anònim ha dit...

I jo em pregunto....

Què és el que es pacta en les terrasses dels bars??? Cada grup treu els seus programes i les seves propostes, els seus projectes i visions de futur per al municipi??? Perquè si fos així, s'haurien de valorar totes les possibilitats.... O el que realment es pacta són les dedicacions (exclusives o no),les remuneracions (sous elevats o no) i les carteres de cadascú????

Anònim ha dit...

Per l'anónimo de les 15:31

No vull ser reiterativa però sembla que no ho entengueu. A les terrasses dels bars no s'hi pacta res! A les terrasses dels bars s'hi va a demostrar públicament que la cosa està feta.
Els pactes es fan abans en privat, i és clar que es reparteixen les regidories, tinents d'alcaldes, llocs al Consell Comarcal, a la Diputació,... Els sous ja hi van inclosos amb tot això. Com més important és el càrrec que t'adjudiques, més important és el sou que en treus.
No cal discutir els programes quan son tots calcats, no hi ha cap gran tema a debatre, doncs qui volia la residència de luxe no està al repartiment del pastís (els altres la volen pública). Com a molt hi haurà matisos a perfilar.

El nivell dels nostres polítics no és massa alt, però NO PACTEN A LES TERRASSES DELS BARS!

Anònim ha dit...

A Barcelona no editaran el tripartit d'esquerres i a Mont-roig en farem un amb el PP, poden colocar en un reconet al de ciudadanos (cultura,festes,..) tot hi que no ha obtingut gaires vots.

Anònim ha dit...

Jo al.lucino amb alguns comentaris pero be una vegada posats dire la meva.

Ja que "el poble" no vol un batlle com cal, jove i amb visio de futur, penso que em presentare a les properes eleccions municipals, amb la ajuda financiera de alguns constructos i empresaris que ofereixen sobres "sense interes".
Y si m'en surto "el poble" tindra un magnific batlle corrupte que no sira ni de Montroig ni de Miami, sino mes no de "pixapins".

Mon ha dit...

abans no existien ni l'internet ni els blocs com aquest i la gent que feia? doncs el mateix que ara comentaris, però a on? als bars i (encara ho fan)en aquest tipus de locals es pentina tota la politica del poble, es preparen llistes electorals, en definitiva es conspira. que voleu que facin els nostres representants doncs aixo el mateix fer els pactes als bars

Anònim ha dit...

per que tanta por de un alcalde de miami,ja hem sofert un grapat de anys alcaldes de montroig que no han fet res per cap dels dos nuclis, deixem una oportunitat al nou govern i ja en parlarem despres.
de veritat que os fa por en morancho i no os dona panic
l´aragones?
jo el vaig veure al miting de miami i sem varen ficar els pels
de punta.FRANCO RESUCITADO.
paternalista i fatxa, voltat de
"inmobiliaris" en tots sentits .

Anònim ha dit...

EEIIII
Com ja se sabia el pacte ni que no sigui oficial es UPM-ERC-PP i no se segur ADMC, aixi que el peix esta venut, com ja se sabia. Jo com a membre de CIU (num.8), i com que en campanya vam prometre els pactes en public, la 7mana que be, fare una assamblea per a tots els ciutadans que vulguin anar, per explicar com a nat les NOSTRES negociacions. Soposo que hi haura algu que el criticara, pero en cregut tots de ja que ho vam prometre doncs s'ha de fer. Vinga xics i xiques DWWWWW

Anònim ha dit...

en aquest missatge anònim que hi ha més amunt, em sembla una mica fort que tractin a una persona com el "franco ressucitado", com diu ell, ja que crec que en franco no va ser precisament gaire democràtic, la comparació em sembla una mica inadequada, qui no vulgui l'aragonès que no el voti i punt, però d'això a dir el que li has dit...no em sembla gaire raonable...

a mi sincerament, el que ha passat a mont-roig em comença a agradar força, m'acaba agradant que ens manin els de miami, potser ho faran millor i tot, en part ja m'agrada que tinguin una oportunitat, el que no m'agrada tant és que per fer-ho s'hagin hagut d'unir amb els d'esquerra, i els del pp, això serà pitjor que el tripartit, ara no actuaran els "jefecillos" d'erc??erc + PP?
jo ja no entenc res de política aqui es demostra que tothom va pel poder...

sabeu què és el que em sap més greu de tot?
la gent gran del poble, muns avis estaven tristos tristos...i com els meus hi ha molta gent gran que estan molt decepcionats amb tot això, espero que algú els hi expliqui bé (ells no en saben d'això d'internet)...

Bé nois i noies salutacions, i esperem que sigui com sigui tot sigui pel progès del nostre municipi que el final és això el que compta...!

Anònim ha dit...

A mi el ke em fa gracia es els sms ke envien els de CIU jaja, diuen visca mont-roig!!! i algu sen recorda ke van dir al miting de mont-roig?? doncs van dir:
JO no estic ORGULLOS DE SER MONT-ROIGENC!!! i ven alt i clar ke ho van dir, i ara diuen visca a mont-roig?? jajajaja Els de ciu(mes ven dit el pep ara mateix)honestament no venderien la moto ni regalada, jejeje els dia que sigueu mes creibles llavors hos presenteu a unes elecions.

Per sert crec ke ho pot fer mil vegades millor un alcalde de "miami", ke no un tal alcaldable ke viu a un xalet ilegal de "els prats", i es veritat dieu ke l'alcalde hauria de ser de mont-roig i en canvi del nucli de mont-roig nomes ni ha un!!! jaja kom hos contradieu, dieuli al jaio del PEP que hos renti millor al cervell que encara i teniu engrunes de realisme que contradiuen les seves mentides i al final hos acabeu ekivocant a la hora de contestar comentaris.

VISCA MONT-ROIG, VISCA TOTES LES URBANITZACIONS, VISCA MIAMI I VISCA LES POBLES!!!!! VISCA EL TERME MUNCIPAL DE MONT_ROIG DEL CAMP!!!

Anònim ha dit...

Per a Xapix (CiU Nº8)

Ens confirmes de bona font el que Talaia 43300 va anunciar el passat dimarts al vespre i, seixanta comentaris després d'aquest blog, tot s'ha complert.
Dius que el peix ja està venut i crec que t'equivoques. Estic d'acord amb el matís que fa Talaia al seu primer comentari, el peix està "aparaulat", però venut no hi estarà fins al dia 16 en sortir del Plè de l'Ajuntament (fixat que dic en sortir, no al entrar-hi).
T'he vist defensar la figura del teu cap de llista a "capa i espasa" durant aquests dies, cosa que t'honora i demostra la teva implicació fins al final amb les teves inclinacions polítiques, però veient el teu comentari d'avui a les 22:48, veig que no acabes de conèixer bé al Sr. Aragonès.
Ell sap que és la última oportunitat que té per tornar a manar al seu Ajuntament i a data 1 de juny de 2007, no està pensant com tu que ja està tot fet, tot decidit, i que s'esperarà que arribi el dia 16 anant cada dia a pendre el sol amb els jubilats.
El Sr.Aragonès té moltes armes polítiques per utilitzar i molta munició encara per a fer esclatar. No sé si aconseguirà finalment dinamitar el pacte actualment existent, però et puc garantir que fins a l'últim moment farà l'impossible per portar l'aigua al seu molí. I la cosa ja ha començat... pregunteu a alguns dels pesos pesants de la llista de ADMC (nºs 7 i 11) sobre les "fortes pressions" rebudes en les últimes hores. Sentirem el ressò d'algunes d'aquestes detonacions!
Sé que ho farà però personalment espero que no ho aconsegueixi.

Per Catdona, 23:17

Tots els nostres avis passaran aviat de la tristor a l'engrescament si veuen que els joves nous polítics fan les coses bé i es comencen a palpar aviat els canvis cap a positiu. Convencem-los amb fets i no amb paraules. És la millor manera!

Anònim ha dit...

per al anonimo
que vas nar al miting per menjar y veure gratis!!
perque a mi o em va semblar facha com tu dius
en este miting no se va nombrar cap nom de cap cap de llista y en uns altres com el de UPM nomes tenien el nom de CIU y l ´Aragones a la boca, que potser tenien por,
el govern nou que tu dius ha estat al govern ja y no ha fet res!!! ni ho fara !

Anònim ha dit...

per al indecis
cuan dius fortes presions a que te refereixes

Anònim ha dit...

Frase dita pel sanxo a una altre persona (mantindrem l'anonimat de la receptora, aixo si es d'una font segura i confirmada):
- LLavors segur,no? ok, doncs ara encendrem la nostra makinaria ( per makinaria si inclouen amensases ,presions etc..., per tal de fer ke no surti cap govern ke no sigui el seu amb majoria)



--frase dita el dimarts per el sanxo-- CONFIRMADA

Anònim ha dit...

Per l'anónimo 0:01

Tots coneixem als nºs 7 i 11 de ADMC (Pere Olivé i Fernando C. Pujol), quan els trobeu pel carrer els hi pregunteu.


NOTA: Al fer el vostre comentari cliqueu a "otros" en lloc de anónimo i poseu-vos un pseudònim xulo per identificar-vos. (Us donarà més credibilitat).

Anònim ha dit...

¡Como está el patio! Aquí te enteras de todos los detallitos políticos que no se ven a simple vista en la calle.
Hablando de la calle... los de UPM-PSC ya han "limpiado" todas las farolas, àrboles, postes, ... Supongo que andarán cortos de pasta y ahora lo venderán al trapero.
A ver las otras listas si toman ejemplo, que hay un plazo legal para retirar toda la parafernalia que habeis depositado por el municipio.

Esto está muy interesante, pero... ¡vamos a dormir que ya és muy tarde!.

Anònim ha dit...

m'anava a posar a contestar alguns comentaris pero m'hi ha masses que replicar i masses que recolzar. veig la il·lusio de gent que han declarat que son ben joves i aixó m'alegra, pero per altra banda tambe veig que a aquest jovent nouvingut a la politica municipal ha començat amb mal peu: a aquestes alçades i ja van amb les idees imposades i aixó els porta a defensar coses que no acaben de coneixer prou be. Aquests joves que declaren que no se senten orgullosos de ésser de mont-roig i ara van amb consignes totalment contraposades: s'ha de ser consequent amb els actes i paraules!.
Que l'alcalde un dia, d'aqui 16 dies o d'aqui 4 anys o 8... pugui ser de miami és un fet igual com pot ser un benestant d'origen desconegut i empadronat al bonmont.
sort i salut

Anònim ha dit...

Tens tota la raó mister x amb el boom de la construcció ens hem de fer a la idea de que cada dia tenim noves incorporacions al igual que els nostres joves van a altres poblacions i gent autoctona cada dia menys i el que cal es trobar un equilibri que ens dongui major qualitat de municipi del que tenim

Anònim ha dit...

per a ecko
tu em vas veure menjar al miting?
no presuposis perque he anat a tots els mitings i no he anat a veure la calitat del catering , sino la calitat dels candidats.
a mi no em compraran mai per un bocata o unes patates fregides.
lamento que estiguis tan equivocat en aquest tema i amb el dels pins.saps cuants en tallaran per fer la nova urbanitzacio del bonmont? tot un bosc.

Anònim ha dit...

per l'anonim de les 9:17:
Bon dia, no se quin xou et deus portat amb aquest ecko; ara em fa peresa repassar i fer historia de 66 comentaris d'aquest post, pero crec que es convenient saber que talar un bosc de pins, aqui al mediterrani es un mal insignificant ja que pots regenerar un bosc en molts pocs anys; ben diferent es un alzinar o que hi hagues alguna comunitat de animals protegits. Per tant, el problema no son els pins. El problema és el paisatge que s'està creant que te poc a veure amb l'esència mediterrànea: les cases apinyades, pero cases no pisos, per a optimitzar els recursos solars d'escalfor i minimitzar els elements adversos: aigua i vent.
S'estàn fent verdaderes xapusses que estan posant en perill la nostra propia identitat i l'entorn i el paisatge que hem heredat dels nostres avantpassats. Crec que val la pena anar a alguna conferència o llegir algun article d'algun ambientoleg o similar de bona reputació.
salut i sort

Anònim ha dit...

ara, ja ven poc és pot dir, ja que com ha dit talaia43300 el pacte ja està tancat.tant si ens agrada com si no ens hem de conformar ja que amb el nostre vot em dipositat la confiança als polítics per a que puguin decidir el millor per tot el municipi.

Anònim ha dit...

I qui sap si el Morancho no ho fara bé. Es un persona jove i al debat municipal se'l veia amb empenta. Donem oportunitat al jovent (de Miami o de Mont-roig) es indiferent.

Sera que els joves no tenim inicietiva, sino mireu Roca Ferma.

Els que ens fa falta a Mont-roig es una visio juantxi com la de l'Ariel a Reus.

Vinga gent vaig a dinar!
Bon profit!

Ens veiem!

Anònim ha dit...

per al anonim 9:17
si amic meu talaran tot un bosc de pins per a fer una urb nova, cuan encara no han tingut collons de acabar de urbanitzar unnes altres han guanyat molts cuartos amb les parceles espero que no sels fotin a la butxaca!!
que no tenim prous problemes al nostre poble i som cuatre que encara ens fotran mes urbanitzacion plenes de gent de fora que compraran cases i nomes vindran a queixarse al nostre municipi!!!

Anònim ha dit...

les parcel·les que han venut al bonmont serviràn per fer coses pel poble, com asfaltar els carrers a Miami, com millorar el casc antic. No sóc de cap partit polític però em llegeixo el bopt cada dia, com també el que publica el ressò, com altres coses que es publiquen a nivell governamental.

Anònim ha dit...

Respecto tots els fets i totes les opinions, però tinc dret a dir la meva......

La veritat, es k es diu que de Mont-roig "ni home ni dona et fagi goig", deu ser per alguna cosa.

El que si penso es que la culpa de tot el que passa es dels habitants de Mont-roig, que sempre em volgut putejar al vei.

No som un poble unit, i fins que no tinguem això clar, no farem mai res..

Nomes dic que soc fill de MOnt-roig i m'estimo molt el poble de Mont-roig, i per poc que pogui aqui sempre viure. (A mont-roig poble)


Primer que tot, dic que fa molts dies que segueixo els comentaris en aquest magnific Blog,....
Aqui es demostra el descontent d'un poble, perquè amb aquest pas ho tenim tot una mica fotut....!!!!!

Saps, què penso?

Si, doncs el sr. Miquel Anguera i els seus seguidors ens han VENUT, si, el que dic.
Ells no es poden veure a l'oposicio, sino que el que volen es manar i finalment han venut al POBLE de Mont-roig alli a on ja sabeu...


Erc + PP ? , jajajaj , si lo veo no me lo creo,,,, ON SON ELS PRINCIPIS D'UN PARTIT COM ERC., ara, per cert, jo no els he votat mai....

Per altra part la culpa de tot això tambe es d'altres caps de llistes p.ex (CIU, VERDS, ETC...), que com primer preval la seva "NO AMISTAT" ENTRE CAPS DE LLISTA, i despres pensen amb el poble.

Es clar, k ,, !!! el Miquel i l'Aragones no son amics, no no poden formar llista, ja que no es poden veure,

Es clar, k ,, !!!! L'aragonès i el Morancho, que va !!! jeje, no fotis, ni sumiar-ho, no es poden ni veure.

El Sr. del PP, (Sr. Diaz), no pot fer de traidor, ja que si s'ajunta amb els de Mont-roig, tindrà que marxar de Miami, però de NIT, en canvim el sr. Anguera si ho pot fer,... oy???????

K passa doncs, que la "no amistat" de 4 "politics", preval sobre la decisio d'un POBLE, ... ??
K passa doncs, que el poble de mont-roig anem a votar, i llavors els politics com que no es poden veure entre ells, fan el que mes els hi rota...

La veritat , VERNGONYAAAA !!! em faria SRS. politics, que poseu primer els vostres INTERESSOS PERSONALS, per sobre dels INTERESSOS del VOSTRE POBLES.

Si, Miquel, Aragones, Moranchos, Pp's ... etc....,, gracies una vegada mes per fer les coses A LA VOSTRA MANERA.

Espero que qui mani ho fagi lo millor possible, i k pensin amb el poble de Miami, MOnt-roig i urbanitzacions...

Ara, d'aqui 4 anys, no li foteu tant de morro amb les punyeteres lliste, poques i bones......


Apa, adeu i fins d'aqui 4 anys , es clar si DEU VOL.,,,!!!!!!!!

Anònim ha dit...

talaia contans perque els vx+ tenen les portes tancades al gobern
que ja es divendres!!

Anònim ha dit...

Tens raó anónim de les 15'49 al poble encara hi ha certes generacions, que per anys que passen tenen una punxa clavada que no se la poden treure i bé jo fotuts tots nosaltres.
Reivindico el lema d'anys passats d'ERC volem gent amb " mans netes"
i que facin un Mont-roig com cal.

Anònim ha dit...

ANONIM 15:49,

NO SE SI SAPS QUE EL QUE VA DIR EL SENYOR D'ERC, EL CAROD-ROVIRA, QUE SEMPRE PENSES AMB EL POBLE ABANS QUE AMB EL PARTIT.
QUÈ VOL DIR QUE ENS HAN VENUT??QUE HAN PORTAT UNA FÀBRICA I NOMÉS HI HAN QUATRE TREBALLADORS DEL POBLE!O QUE HAN VENUT ELS TERRENYS DEL BONMONT?
AIXÒ DE VENDRE'S?QUE SIGNIFICA...?QUI HA ESTAT EL MÉS VOTAT?QUI NO POT PACTAR AMB NINGU??PERQUÈ SERÀ?O ES QUE ARA LA CULPA ÉS D'UN NOMÉS?
QUE DUES PERSONES SIGUIN TOTALMENT DIFERENTS A L'HORA DE PORTAR LES GESTIONS D'UN MUNICIPI VOL DIR QUE NO ES PUGUIN VEURE?EM COSTA DE CREURE QUE...
ES NORMAL QUE NO VOTIS A ERC?A TU TAMBÉ ELS HI DEUS ALGUN FAVOR?
ANÒNIM 15:49, ELS INTERESSOS DEL NOSTRE POBLE SÓN ELS TEUS???ELS MEUS NO, PER SUPOSAT.

PEL QUE FA ALS SMS, QUINA VERGONYA!!O SIGUI QUE PERQUÈ HI HAGI UN ALCALDE DE MIAMI, JA NO TENIM PELL. DONCS PREFERIXO QUE LA MEVA PELL LA CUIDI UN DE MIAMI A NO PAS UN QUE VIU A LA VORA DEL MAR!(NO TINC RES EN CONTRA A LA GENT QUE VIU A LA PLATJA, PERÒ JA M'ENTENEU....OI??¿)

Anònim ha dit...

Si tan cerrado esta el pacto por que no aparece nada en la web de Unitsper miami?

Anònim ha dit...

al diari de tarragona diuen que no hi ha res tancat fins el dia 16, i que CiU ha posat en marxa la makinària!!!imagineu-vos els pactes de govern que encara queden..!

Anònim ha dit...

la maquinaria de CIU está robellada
per anar endevant necessitem un
ferrari( encara que sigui molt tunejat), no una carraca vella.

Anònim ha dit...

Per l'anònim de les 16:15.

Tal i com vaig dir en el post, els Verds X + tenen les portes tancades per entrar al govern, i no vaig donar més explicacions amb l'excusa de que era tard, per no crispar més l'ambient entre els polítics i la gent del municipi.

L'impediment ve imposat principalment per UPM, per dos motius principals deixant a part el poc bon feeling entre en Morancho i en Gairal.

1)- Fa quatre anys en Morancho hauría pogut governar, però li van faltar els 2 regidors que Verds i més els hi va negar, tot i èsser el segon regidor de Miami ("Sr. Maravillas"). Els de MpI han "xupat banquillo quatre anys", com diuen per aquí, mentre ell estava cómodament aferrat al poder, i ara li faran purgar.

2)- La nit electoral van haver de ser els components de la llista qui empenyessin (gairebé textualment) al Sr. Gairal a trucar al Sr. Morancho per felicitar-lo. Va èsser una felicitació super forçada, que no va agradar.
Com que en Morancho no necessita a en Gairal, ara li tocarà a aquest "xupar"... (banquillo).

Potser pensaràs que tot això són rucades i que han de prevaldre altres valors per damunt d'aquestes coses, d'acord!... pero és lo que hay!

Tampoc crec que sigui bo enterar-nos de tots els detalls i detallets de les trifulques entre ells, ja que amb tanta llista i tant enfrontament només aconseguirem fer-nos augmentar el mal humor que portem al damunt.

Com diu molt bé el sr. Indecís més amunt, ara cal estar pendents de les embestides de CiU cap al pacte actual, per veure si el aconsegueix trencar o no abans del dia 16, però a diferència d'ell, jo penso que després del dia 16 també hauran d'anar amb ull viu amb l'oposició (només cal recordar el cas Torrebadell).

Anònim ha dit...

Fa dies que segueixo aquest blog. Realment hi ha opinions de tots els colors, això es bo (mentre no es falti el respecte a les persones). Felicitats Talaia per donar-nos aquest espai.

M’agradaria compartir una reflexió, crec realment que ara està esclatant tot allò que fa anys i anys que s’ha anat cultivant al nostre terme municipal. M’agradaria saber amb quina finalitat es va començar a construir Miami, suposo que amb la finalitat de què fos un nucli de segona residència, de “veraneig” (estic orgullosa de tenir amics/es que de petits/es venien a Miami de vacances; quan ets lluny de casa t’agrada saber que hi ha gent que ha estat al teu poble). Segurament els/les fundadors de Miami (si es pot dir així) no es podien imaginar que un dia hi viurien més de mil persones! Però des de Mont-roig (poble) considero que sempre s’ha deixat de banda, per tractar-se d’una urbanització de segona residència (igual que la resta d’urbanitzacions), i és clar, ara no podem suportar que ens robin l’alcaldia. Crec que durant tots aquests anys passats en comptes de fer una política de participació ciutadana, on tothom del municipi s’hi hagués sentit implicat, s’ha fet una política segregacionista, i ara són més, i els números en democràcia... Caldria que ens plantegem tots/es quin model de municipi volem: un d’integrador, on les diferents urbanitzacions, partides i nuclis es sentin participatius de la política municipal; o bé un on cadascú es miri el melic. Jo estic d’acord en que l’Ajuntament hauria de ser a Mont-roig poble pel fet de ser el municipi històric, la resta, cadascú decidirà quin tipus de municipi vol. Crec realment però que tot això implica una reflexió més profunda, i fins hi tot filosofia de vida. S’és més mont-rogenc/a pel fet d’haver-hi nascut i tenir uns cognoms catalans (per cert poca gent queda amb els dos cognoms catalans de soca-rel), o et pots sentir del poble i estimar-lo pel fet de viure-hi.

Desgraciadament no puc donar suport a cap candidat ni llista, ja que gràcies als nostres polítics (tant municipals com generals) cada dia més em sento més apolítica. No acabo d’entendre perquè els regidors municipals, igual que els consellers, etc. cobren aquests sous tan allunyats d’un sou “normalet”; en teoria no es posen en una llista per treballar pel poble? No puc entendre que en qualsevol lloc de feina es necessiti una formació específica, i per tant, es rebi un sou en conseqüència de la formació i del treball realitzat (o no, però això és un debat que ara no pertoca), en canvi per ser regidor/a no s’exigeix cap tipus de formació, només ganes de treballar pel bé comú del poble, però es cobra igual o millor que un lloc ocupat per un professional. Ja sé que això no és un problema només del nostre municipi, tinc la sensació que la política s’està professionalitzant: m’explico, no que cada vegada entrin més polítics amb formació específica, sinó que cada vegada més gent escull la política com a professió. I és clar, tothom procura triar la professió en funció dels interessos personals.

Gràcies per dedicar el teu temps llegint aquesta “petita” reflexió.
Sort i fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola a tots i moltes felicitats pel teu blog Talaia, el segueixo des de el primer dia i m’agrada molt com tractes tots el temes.

No és cert que no vulguem el Sr. Gairal perquè l'any 2003 ens va deixa fora. En aquell moment nosaltres tampoc volíem al Sr. Gairal i mai l’hem volgut. Els fets no son ben be com els expliques.
D’altra banda, ni el PP ni ERC tampoc volen a Gairal en el govern. ERC ja l'ha sofert durant quatre anys i sap perfectament el tipus de persona que és i el PP ha tingut diferents problemes amb ell, un es el tema de les guinguetes.
Que quedi clar que no estem en contra de la majoria dels components del VERDS, però si de Gairal.
Cap dels tres grups no volem ni a Gairal ni a Aragonès.
Els partits estan formats per persones i som aquestes persones les que tenen de governar i no els partits i si t’avens més amb uns que amb d’altres, sempre es millor per tots i sobre tot pel teu poble ja que d’aquesta manera treballes més a gust. Particularment em costa que els meus entrin en un govern amb el PP, però mai podríem entrar en un govern on fos Gairal o Aragonès.
Gràcies per poder utilitzar aquest espai per fer aclariments.
UPM

Anònim ha dit...

Etna no+dius tonterias
Aixo es per coses series.

El del pp te problemas PERSONALS am el regidor del vim ,per que no vol xiringuitos que le treguin clients al seu.
Com podeu veure es un problema de partits.

yo crec que veurem a Miquel Anguera com el nou alcalde.

Anònim ha dit...

sobre el missatge d'upm...

no estic gaire d'acord amb tot el que dius, però tant fa...m'ha agradat molt la iniciativa d'explicar d'una manera tant clara el que penseu...us felicito!

Anònim ha dit...

per a UPM.

Gràcies per la rectificació, o matització del que jo pensava de la vostra relació amb el Sr. Gairal.

Des de la meva talaia veig moltes coses i les interpreto sota el meu punt de vista, però sóc conscient que no soc 100% infalible.

Repeteixo, gràcies per la vostra confiança en aquest blog i us esperem sempre que vulgueu utilizar aquest medi per expressar-vos, sobre tot si ho feu amb la claretat i respecte per tothom que avui heu demostrat.

Anònim ha dit...

Ja som al cap del carrer, l'un no pot veure l'altre i l'altre a l'un tot per interessos personals o per fer cumplir una normativa...? o dret...?
Que se'n vagin i donin pas a gent nova.

Anònim ha dit...

85 comentaris mare meva.

Reflexionem.
Fins ara el Batlle ha sigut de la llista mes votada, que hi a de diferent ara? que viu a Miami? no estem en democracia? o la democracia la apliquem quant ens conve?.
Segur que els pactes dels que parleu no agraden a tothom, pero perque Upm te que incloure al govern a personas com al Aragones o al Gairal,que no ho van fer be en el seu moment i tenen un perfum una mica corrupte, arriscanse a fer neixa un govern que estaria destinat a un fracas?.
Segur que si el dos regidors primers de CIU fosin del grup de joves, que algu parle mes amunt, el pactes serien ben diferents.
Jo vaix veure al Aragones a les portes del colegi electoral (de Montroig esclar, a miami no)amb el seu posat franquista (pel bigoti principalment)intimidant als seus coneguts (a veure a qui voteu), i aquestes no sont maneres.
Quina por te "el poble"? que deixaran de allumenar l'esglesia, l'ajuntament i altres indrets gastan a rauxo la energia pagada amb impostos recollits de les urbanisaçions, mentres alguns carrers de les mateixes ancara no tenen llum?
Jo no crec que aixi sigue. Doneu oportunitat de demostrar si treballaran pel municipi i si ho fan malament, dintre de cuatre anys, parleu novamente a les urnes i els castigueu com heu fet amb els anteriors batlles, que eren del "pople".
Penso que si els altres nuclis milloren, millorara Montroig-pople, i si millore Montroig-pople millorara el municipi senser.

Anònim ha dit...

Per Tedyroc

Concreta els fets "PERFUM UNA MICA CORRUPTE" ya que una afirmació tan greu te de queda clara.

Explica fets concrets que demostrin que lo van fer malament.

Anònim ha dit...

Per anonimo 16:49

Tu ja ho saps be, pero per no caure en el teu parany, et contestare facil.

El perfum mes reçent es el que va sortir els diaris sobre la seva case.

Respecte si ho van fer be, sols tens que repasar el 85 primers comentaris de diferents veins del Poble.

Salut

Anònim ha dit...

Ja ens està bé!! Ens és una bona lliçó, això de tindre un alcalde que no visqui a Mont-roig poble però que sigui tant mont-rogenc com tots nosaltres.
Cada-ú cull lo que sembra;... i sembla que el nucli mont-rogenc porta uns quants anys fent una mala sembra. No m'han estrenyat gens els resultats electorals. Això sí, el que de veritat m'ha impactat es que els incompetents d'ERC caiguin tant baix com per a poder pactar amb el PP. Aquí és on es veuen les ganes de no moure el pompis de l'ajauntament, i el més important: que cada mes els hi caiguin els calerons.
Apa siau!!
Per cert, felicitats pel blog!!

Anònim ha dit...

Hola, un parell de reflexions...
CIU si en té 3... però cuidado a Mont-roig en va treure 2 que sumant els vots de Miami 3, es a dir no tanta gent de Mont-roig té ganes de que torni el "Pep".
En segon lloc, crec que dir que per ser de Miami un ja no serà bo per Mont-roig és una rucada, un es un bon alcalde o no independentment d'on sigui... per que ja hem direu de que serveix tenir un alcalde de Mont-roig si no hi veu més enllà de la porta de casa seva...
El Sr. Aragonès ha tret el mateix nº de regidors que l’últim cop que es va presentar... per que no torna a marxar???? ah es veritat l'altre cop no va marxar fins que es va confirmar que no podia pactar... encara estàs a temps aquest cop... no?
CIU i ERC han fracassat aquestes eleccions això es una evidencia.
Jo com a votant de ADMC i que consti que es una opinió personal, no vull fer alcalde al Sr. Aragonès, no m importa que sigui alcalde al Morancho... el que em sap greu que el peatge del Sr. Morancho es ERC de tinenalcalde i tampoc m'agrada el Sr. Anguera, com a polític crec que té moltes mancances.
Gràcies,
Albert

Anònim ha dit...

Alcalde de Miami?
El Sr. Morancho no es nacido en Miami es aragones

Anònim ha dit...

Albert on ha tret els vots ADMC?

Unknown ha dit...

Vinga, que ja arribem al comentari 100 per a aquest blog tant trencador!! Molt bé!

Anònim ha dit...

Ya estamos otra vez, si es aragonés, como si es chino, si vive y paga los impuestos en este municipio tiene el mismo derecho que uno del pueblo, o tenemos que seguir toda la vida con el mismo rollo de siempre, no solo es de Mont-roig el que ha nacido en Mont-roig. La vida nos esta enseñando de que la población al crecer se esta haciendo internacional, cada vez estará mas mezclada la gente y por lo tanto, ya ni se podrá mirar el que si eres de aquí o de allí, solo se tendrá que mirar el que sea decente y quiera trabajar por el bien común de todos, no solo de unos pocos. Aprendamos a respetarnos como seres humanos, somos ciudadanos del planeta Tierra, cuidemos nuestros pueblos y cuidaremos el planeta, dejémonos de tonterías, y a trabajar por todos.

Anònim ha dit...

Com saps que ja hi ha entesa? es que tens punxats el telèfons? que espies a tota la població? Tu saps moltes coses, no se com pot ser que estigues tant a la ultima de tot?

Anònim ha dit...

d´acord totalment amb l´anonim de les 17.58, que importa on ha nascut un, si te ganes de treballar per tots i ho fa bé.
a veure si ens obrim una mica de
mentalitat i veiem mes enllá dels propis nassos.

Anònim ha dit...

celebro el pacte VERBAL, entre moranchu i anguera, encara k no VULL K EL PP GOBERNI MONT-ROIG DEL CAMP MAI!!!

sóc votant de CIU, i nobstant aixó celebro el pas de l'alcaldia al fran, espero k tot li vagi b, i no només miri x miami, no dubto de la seva paraula, xo es una cosa k em dona k pensar. Espero k hem segueixi donant la sensació de confiança k hem va donar el dia de la taula rodona.

Si ha d'entrar el PP al govern,xk el Vernet s'abstèn, xk nkara a de contestar, prefereixo un govern amb minoria de ERC i UPM, i veurem el k passa a cada ple, cada assumpte per separat, sense pensar en partidismes, k al cap i a la fi, aixó es un municipi no un estat.

Miquel com ens venguis al PP.... pensa-ho xk aixó es molt fort. Més iwal k l'alcaldia vagi a miami. Xo mai, mai el PP ha de gobernar mont-roig

Anònim ha dit...

Gracies a unes bones persones i treballadores tenim unes poques finestres obertes al mon dels blocs. Aquests blocs son el conjunt de les opinions dels votants de mont-roig. Independenment de qui hagi votat a qui, el que realment ha de comptar es la vox populi, els desitjos del poble. Si llegim i sintetitzem tots els comentaris que han aparegut aquests dies als blocs no partidistes, veiem de que el poble diu que no vol mes collonades de pactes extranys que només son per l'interés d'ocupar una poltrona oficial durant quatre anys. El poble volem efectivitat, treball, que qui ens governen (o "serveixen" com diuen ells) que el temps i l'energia dels electes serveixi per a millorar el poble. Falta una generació o potser dues per a arribar a una efectivitat democràtica; encara hi ha qui només pensa amb "els meus que m'han votat". Analitzem les paraules dels demes, creiem amb la sinceritat i honestetat dels que opinem per aqui. Si ha de "manar" el fran, doncs endavant i que tingui el major suport possible! i que ens demostri el que pot fer! i si la caga... voleu dir que ja ens ve de quatre anys mes?.
salut i sort

Anònim ha dit...

99 va que només en falta un.El guarde'm per la traca final o d'aquí a dissabte ens dona temps d'arrivar als 200.

Anònim ha dit...

Esperave que Talaia signes aquest nº 100, pero ja que no ho fa, vull rendirli reconexement public pel seu treball en aquest Blogg. Anim i endevant.

Anònim ha dit...

Per lalala ....
Sols una cosa, que jo tingui constància el que Vernet digui que entra al pacte o no, es independentment del PP, ja que en cap moment a ADMC sens ha dit que el pacte seria UPM ERC ADMC... que jo sàpiga ( que es evident que no ho se tot ), des de el primer instant el pacte era UPM ERC PP amb posiblitat de entrar ADMC.
Fins ara...

Anònim ha dit...

albert em refereixo a k si no hi entra l'antoni, x collons haura d'entrar el PP i no en tinc kp ganes, ja se k vosaltres no teu supositats a la entrada del PP, xo sino entreu vosaltres x collons entrara el PP, sino no hi haura acord.

Tinc constancia de k el Fran no vol al Fermin al govern, xo si si veu forçat...

no vull k ens governi el PP ....

Mon ha dit...

el PP fa molts anys que ha governat a Mont-roig...amb el Pep, amb Torrebadell, amb Vernet...pero curiosament el periode breu,(molt breu) d'en Miquel Anguera no va governar

Anònim ha dit...

Dons ara esta molt d’acord que entre el PP, no li fa ningun fàstic, ni mal de cor, fer manetes amb el PP, deuen ser peperos disfressats de ERC. Tots son iguals la butxaca es la butxaca.

Anònim ha dit...

EIIIIIIIIIII!!
Com vaig dir, no se si al TALAIA o a la GARROFA, el divendres dia 8 ales 9 al poli CIU fara una assamblea informativa al poliesportiu ales 9 del vespres, ja que en campanya electoral es va dir que es faria en public, i com vist que no s'estara al Govern, doncs direm que em fet i amb qui em parlat x fer pactes ( no se si m'esplico ). jejeeje
Buenu nomes es a titol d'informació
Soposo que no us fara res que u comenti.

DWWWWWW

Anònim ha dit...

Jo, que bien Xapix. Así que el Sr. Aragonés convocará una asamblea para explicarle a la gente como van los pactos. Claro, les tendrá que explicar que el PP no quiere saber nada de él. Qué lastima. Que los ADMC si no estuviera él todavía se lo pensarían...Que ERC lo último que harían seria pactar con él, antes hacen a Moran presidente de la local de ERC. Que los de UPM antes de pactar con él le dan la alcaldía a Fermín (solo de pensarlo me entra mal de estomago).¡¡¡Ondia solo queda el Gairal!!! !!!Ondia pero si no suman siete¡¡¡ LLASSSTIMAAAA. Deja que me imagine por un momento a Gairal y a Aragonés en la oposición............me lo estoy imaginando..........casi orgásmico. Que interesante va a ser esta asamblea informativa. Oye Xapix, por cierto, tu que tienes contacto directo con tu cabeza de lista, coméntale que la gente no lo quiere. Coméntale que ha sacado los mismos votos en su pueblo que los que saco Sancho hace cuatro años y Sancho lo hizo sin hacer promesas irrealizables ni sembrar el terror. Coméntale que la lista más votada formará gobierno y lo hará sin él. Coméntale que el no representa a la gran mayoría del municipio de Mont-roig (por suerte). Coméntale que este municipio no es el que el “abandono” en el año 99, a cambiado. Coméntale que hay una gran mayoría de personas que está harta de de la gente como él y por eso no lo quieren. Coméntale que tiene que aceptar su derrota y que no piense en venganzas, está perdiendo el tiempo. Coméntale que somos muchos los que queremos que esto cambie y que el cambio no pasa por él. Coméntale todo esto por favor, seguro que no se ha dado cuenta. Pobre hombre, como esta algo mayor. Anda Xapix ayúdalo. Gracias.

Anònim ha dit...

collons daqui!: quina colla de veritats. Jo ho hagues dit mes subtilemnt, però així em val!
salut i sort

Anònim ha dit...

Si si veritats... peró a tot arreu couen faves mireu el miting final campanya UPM a Miami.
..Pero si hablamos de curiosidades, es más curioso todavía que un partido como el PP, que ha estado 4 años en la oposición, haya votado prácticamente a todo a favor del equipo de gobierno. Y no sólo eso, además han votado a favor de un POUM que no tenía en cuenta un plan de mejora urbana para nuestro pueblo. Ese plan de mejora urbana es, y era muy necesario para poner fin al retraso en servicios que tiene nuestro pueblo. No es de recibo estar en la oposición y hacerles el juego a los que gobiernan.

Mientras tanto ERC con su alcalde al frente, durante estos cuatro años se ha limitado a finalizar proyectos que ya se iniciaron la pasada legislatura, ha vendido casi todo nuestro patrimonio, no ha sido capaz de dotar de libros a nuestra pobre biblioteca, la promoción turística ha brillado por su ausencia, la promoción cultural nos gustaría saber dónde ha estado, el funcionamiento del Ayuntamiento es caótico. Han sido cuatro años perdidos en muchos aspectos.

Esclar que aixó és el que es pensa avans de saber com petaran els trets.

Anònim ha dit...

Hola 1000 i 900
D'on has tret això?

Anònim ha dit...

per l'anomin 17'36 de la pàgina de unitspermiami.

Anònim ha dit...

Para daqui;

Buenas, como puedo leer no eres fan de cIU jajaaj, si que hay gente que no lo quiere xro gente que si, x algo somos la 2ndo mas votados, relajate que te veo tenso (sin reticencias), i diremos lo que NOSOTROS HEMOS HECHO, y lo hacemos porque es una promesa electoral, no por vengnzas, no nada, tampoco vamos a criticar los demas pactos, solo hacemos lo que creemos mejor. La derrota la tenemos acceptada desde el mismo dia de las elecciones. vale

Venga saludos

DWWWWW a tots!!!

Anònim ha dit...

ufff anava a replicar a xapix, però ja em te esgotat de tant llegir-li el mateix a tot arreu. Siusplau, xapix, deix de defensar lo indefensable!. gracies
apa, salut i sort

Anònim ha dit...

Sí, sí......

Si en comptes d'Aragonès hi anés Sancho com a cap de llista de CiU i n'hagués tret 3, ERC hagués engegat a prendre pel cul a UPM i aquesta s'hagués quedat a la oposició. I això que ara son tan amics!!! El que passa es que es la unica opció que tenen

Anònim ha dit...

SOU REJIDOR DE NOU GOVERN 5000000 PTAS

Anònim ha dit...

Hola a tots,en primer lloc m´agradaria felitar-vos per la vostra implicacio i participacio en les darreres municipals,a estat una bona lliço de democracia i participacio ciutadana,no pareu aqui!!!!
soc catalana i catalanista i visc al municipi de Mont-roig del Camp entre la mar i la muntanya,soc membre d´ERC i malgrat els uns i els altres em sento a casa meva.
Com a membre d´ERC crec que ens cal fer una reflexio,jo tambe penso que ha mancat molta informacio per part de l´ajuntament i com a conseqüència algunes de les prioritats no s´han entes.Tambe penso que 4 anys no donen per a molt i més si tenim en compte que s´ha hagut de perdre molt de temps redreçant errors anteriors, errors greus de calaix,com a exemple ni un "duro" quan va entrar el Miquel, aixi com tambe mantenir l´estabilitat i intentar tirar endavant un projecte de govern amb alguna persona de dificil tracte. No pretenc excusar a ningu, ja he dit al principi que caldra fer una reflexio dins del partit i penso que aixi es fara.
Dit aixo, si voldria saber quina es la vostra opinio de la seguent reflexió :
MUNICIPALS 2003

ERC-AM (2 partits) = 859 vots
859 vots : 2 partits = 429, 25vots

MUNICIPALS 2007

ERC (1 partit) = 491 vots

Aixo es només una lectura (segurament partidista, pero legitima) de les municipals 2007, pero tot i obtindre més vots, la reflexió que vull que feu es la seguent: en un municipi català penseu que es normal que de 3853 vots emesos només 491 siguin per una força d´esquerra, progressista i de caire nacionalista?
I vosaltres que en penseu?


Salutacions a tots - sameva

Anònim ha dit...

Sameva jo no soc militant d'esquerra i voto ERC, havia votat les dues anteriors legislatures aquesta coalició local i aquesta última tot i que crec que la llista era de les millors que es presentava ja ho va dir el seu cap a la taula rodona, no votem partits votem persones i particularment el vostres liders aquest cop no em feien el pés.
La reflexió que fas de la quantitat de vots l'heu de reflexionar que a Miami sols vau treure 45 vots les altres vegades portaveu gent d'allí i tot que els hi heu fet coses no en deuen estar massa contents.
Força ERC a Catalunya, a Mont-roig?????(caldrà veure si aquest pacte anunciat l'esborra del tot del mapa municipal)

Anònim ha dit...

sameva: aquesta lectura que fas crec que no es del tot correcta ja que falta tenir en compte els possibles vots de AM en solitari; de totes maneres es completament legitima.
El resultat de la meva reflexió és el topic de que es vota la persona, no el partit... però m'agradaria anar mes lluny pensant de que, en general, tots estem massa influenciats per les campanyes a nivell nacional i/o estatal. Penso de que, també en general, hi ha una falsa "militància" o mes ben dit "simpatitzancia" cap a determinats partits, sigui per tradició, sigui per l'entorn social, sigui per la familia, etc. L'esser humà ja fa molts anys que caminem amb dues cames, vaja que l'homo erectus fa molt temps que va pel mon pero encara ens queden restes de quan l'home encara no era ni hominid. Vull dir que en la memòria propia de les persones encara ens queden restes de temps passats i d'actes o accions de persones determinades (en algun bloc de per aqui veig recordar de ja cert alcalde, per a mi i molta gnet, va ser un exemple a seguir pel que fa a movilització del poble envers l'aigua o del suport als pagesos en la pataca. Vull afegir, també, que cert partit en aquestes eleccions ha emprat un sistema per a convencer a la gent a base d'amenaces i mentides, ni que hagi sigut de manera subliminal
sort i salut

Anònim ha dit...

Estem moixos,cansats,cagats,....? desde ahir a les 15'56 no hi ha ni deu que opini.
Salut i que sigui el que els nostres politics vulguin.