diumenge, 27 de maig del 2007

17. MUNICIPALS 2007 (VIII)


_______________El col·legi electoral de Mont-roig (20:00 h.)

RESULTATS ELECTORALS
AL MUNICIPI
DE MONT-ROIG DEL CAMP

Repartiment de Vots:

(3.853 vots emesos + vots nuls i en blanc)

Units per Miami: ______1.137 vots.
Convergència i Unió:____893 vots.
Esquerra Rep.:_________491 vots.
Verds X+: ____________470 vots.
ADMC: ______________357 vots.
Partit Polpular: ________322 vots.
PLIMM:______________105 vots.
Ciutadans:_____________78 vots.


Repartiment de Regidors:

Units per Miami:_____4 regidors.
Convergència i Unió:__3 regidors.
Esquerra Rep.:______2 regidors.
Verds X+:__________2 regidors.
ADMC:____________1 regidor.
Partit Polpular:______ 1 regidor.
PLIMM:____________0 regidors.
Ciutadans:__________0 regidors.


GUANYADOR DE LA NOSTRA PORRA:
... green

Felicitats pel teu instint de visió de futur.
(Podríem fer una Primitiva junts, a veure si també l'afines tant).


COMENTARIS (A PRIMER COP D'ULL):
M'ha sorprès el nombre total de vots arroplegats per CiU (a Mont-roig: 567, a Les Pobles: 89 i a Miami Platja: 237). S'ha quedat a només 244 vots de la llista més votada!. Gairebé ha doblat a ERC!.

M'ha sorprès també la igualtat de vots entre ERC (491) i VERDS X+ (470), i també entre ADMC (357) i PP (322).

Queda oficialment oberta la "Porra" dels possibles pactes a afectuar.
Digueu-hi la vostra!

79 comentaris:

Talaia 43300 ha dit...

EL més natural és que primer proposi pactes la llista més votada, així que en Morancho convidarà a ERC i Verds x+ a governar. ADMC si vol treballar també hi podría entrar. (CiU i PP tenen les portes tancades).

Altrament, si CiU ofereix l'alcaldía a VERDS o a ERC i pacten els tres, en Morancho es quedarà amb un pam de nas.

(També hi ha altres possibles combinacions, més enrevessades).

Tot aquest procés durarà uns quants dies i no es pot fer en dues hores a dalt de l'escenari del poliesportiu com demanava el Cap de CiU.

Unknown ha dit...

Veig arriscada una porra pel que fa als pactes... I no se si tothom acceptarà lo que va dir JM Pep al debat del poliesportiu de fer els pactes en públic, davant d'un auditori... estaria bé.

En tot cas penso que MPI-etc. no ha pujat el que s'esperaven doncs sumant amb el PSOE han tret lo mateix que l'altra vegada: 4.

ERC ha etsat la gran derrotada en perdre un regidor.

La nova denominació verda d'en Gairal (abans i més, ara per més) es manté però baixa en percentage.

ADMC ha demostrat fer una campanya bona i ha aconseguit representant.

Malauradament el PP, amb una intervenció patètica al debat ha tret 1 escó i per sirt els espanyolistes radicals es queden "a la puta calle", a l'igual que PLIMM, que a mi... plim.

Penso que la figura central en els pactes és l'Aragonès, però per passiva: per com el vegin la resta de candidats per pactar amb ell. S'estriparan les vestidures... Si no opten per ell llavors Miami governarà Mont-roig.

Anònim ha dit...

a primer cop d'ull veig que ERC arreplega una patacada que només es pot entendre per haver protagonitzat un mandat lamentable: el poble passa factura.

el que més em sorprèn és la sort de CiU i, a més a més, em preocupa perquè la història l'encapçala de nou un alcalde que no va fer bo i res pel municipi en 23 anys de govern. Sembla impossible que s'hagi endut a la butxaca tants vots un individu que es va dedicar a gestionar Mont-roig com la seva finca personal i que aspira, ara, a fer-ho de nou. Esperem que els pactes el deixin al marge, que és on ha d'estar

felicitats a UpM pels resultats, esperem que facin un pacte coherent. Òbviament seria un ERROR arribar a acord amb ERC pel fet que ha quedat demostrat que una àmplia majoria de persones li han perdut total confiança. Pactar amb CiU, malgrat els vots, seria també una incoherència, sobretot per un grup que ja el 1999 exclamava per la necessitat d'un canvi

Així doncs, apostaria per un pacte
UpM (4) + Verds (2) + ADMC (1)

UpM ha d'estar al govern perquè ha demostrat capacitat de motivació
Verds pot estar al govern perquè no s'ha erosionat pel darrer mandat i ha pujat
ADMC pot estar al govern perquè és força nova i encara ignorem les seves capacitats

Personalment penso que,
CiU s'ha de quedar fora perquè és més del que ja vam tenir durant dues dècades i no ens va aportar res més que CACIQUISME
PP, totalment fora del govern perquè amb la dreta si que no...
ERC, cap a casa perquè el poble així ho mana

salut a tothom!

Anònim ha dit...

un altra protagonista de la nit, l'ABSTENCIÓ, un 40,96 per cent dels mont-rogencs s'ha quedat a casa

qui n'és el responsable??

Anònim ha dit...

Patacada de ERC 491 envers 859 ja ho va dir el seu cap de llista a la taula del poliesportiu votem persones i ell com a cap no ha sabut mantenir-se.
MPI 1137 envers 1035 sumant les dues formacions anteriors tot i tenir-ne 4 no els veig manant l'alcaldia els seus liders potser ja estan un xic cremats.
CiU 893 envers 781 han pujat esperem dongui pas a noves generacions per encapçalar un projecte nou les properes.
Vx+ 469 envers 608 ha pagat un tros de la mala gestió de l'actual govern.
PP 322 envers 462 va a menys deu tenir un bon pal on agafar-se i aguantat.
PLIMM i Ciudadanos que voleu que us digui.
No he vist el percentatge de votants en les diferents taules crec que Mont-roig poble ha votat en massa i no acceptarà uns pactes amb UPM.

Anònim ha dit...

Primer, Felicitar a Talaia 43300 per la ràpida presentació d'aquesta informació a la xarxa.

Després preguntar-me si tindrem prou decissió els Mont-rogencs per mantenir que l'alcalde sigui del poble.
Hi haurà prou capacitat entre tots els d'aquí dalt per fer d'en Morancho un altre Artur Mas? (guanyador i cap de l'oposició).

Finalment, de bon rotllo, fer notar la compenetració horaria entre Talaia 43300 i en Tondo rotondo per fer els seus comentaris d'avui.
Què porteu la mateixa marca de rellotge?

Anònim ha dit...

El pacto con mas futuro es el actual:
ERC + CIU + VX+ + ADMC
y puede que el alcalde no sea el de la lista mas votada
No perder de vista el consell comarcal

Anònim ha dit...

He sentit coses impossibles. Bé com durant la campanya.

Anònim ha dit...

Hola!!
Només volia matitzar una cosa. El % de votació de mont-roig era del 70 % aproximadament, per tant, per mi això no és una baixa participació, la baixa participació l'ha tingut miami que crec que tenia un 48 % i les pobles no en sé el percentatge.

Crec que ha mont-roig hi hagut una bona participació! També dir que a mont-roig a guanyat Ciu i que UPM ha tret pocs vots en comparació dels altres partits, suposo que els partits del poble ho tindran en compte a l'hora de pactar!

Unknown ha dit...

Indecís, tens raó amb lo de l'hora... Porto un Swatch però penso que en aquest cas mana el rellotge de l'ordinador... Bona apreciació!

Ah! I felicitats a tots els escollits. Llàstima però del PP.

Anònim ha dit...

no he vist els resultats per nuclis, però si és veritat que CiU guanya a mont-roig poble el resultat posà els pèls de punta

i per què?
doncs perquè vol dir que la majoria de votants de mont-roig poble han donat suport a un ESTIL DE GOVERN CACIQUIL, en ple segle XXI, i per extensió, que a mont-roig poble es dóna suport incondicional a un individu que fa obres il·legals a casa seva, en connivència ni més ni menys que amb el regidor d'urbanisme de CiU. Ja em perdonaran però en qualsevol altra lloc del món (menys en els sistemes caciquils, esclar) això es tradueix en veto a la responsabilitat política

Anònim ha dit...

Potser si que va fer obres ilegals peró els que ho van permetre i no van fer rés per aturar-ho van ser els seus companys de tripartit en l'actual legislatura, potser em tornat enrrera ja que el canvi que va liderar en el seu moment el Torrebadell i desprès Anguera ja es veu que no agradat a la majoria de gent i devant l'empenta que es preveïa de Miami ha obtat pel "boig conegut que savi per conèixer"

Anònim ha dit...

Estic totalment decebuda amb el poble de Mont-roig, el que ens mereixem es que governi morancho, és patètic, els resultats són patètics, com pot treure 200 vots morancho al poble?? als qui l'heu votat us heu llegit el seu programa?? Farà alguna cosa a Mont-roig?? Jo no he vist res!!! Almenys l'actual govern també va fer alguna cosa a Miami cosa que aquest no farà, i si tan bona persona creieu que és... d'aquí a 4 anys ja en parlarem. I per mi l'actual govern no ho ha fet tan i tan malament però la gent de Mont-roig som així... Un munt de llistes que han fet mal a les dos llistes més fortes de Mont-roig i que per tant han fet mal al poble.

Anònim ha dit...

Estic d'acrod amb Bitxu. Durant aquests anys segurament no s'ha fet res al poble....vull dir que no s'han fet favors, i això la llista d'ERC ho ha pagat. Si pel poble no es fer res a un parc, una sala de rehabilitació, un POUM (que s'ha fet en un moment de tripartit), un cap a Miami,... Ara possiblement, si, tornem al caciquisme, però potser a Mont-roig som caciqs. Pel que fa a les obres d'en Aragonés, se li ho van parar, ja que no tenia llicència, perquè el poum estava en procés, ell conjuntament amb el tinent d'alcalde, les va acabar...

Salut, i Visca Mont-roig del camp (de la pixerota a la Roca; i del llastres a la de Riudecanyes)

Anònim ha dit...

xaky estic d'acord amb tu en una cosa: potser és que Mont-roig és terra de cacis i santes pasqües, i d'on no n'hi ha no en pot rajar. el poble de mont-roig vol tenir un Senyor Alcalde a qui se li pugui demanar audiència per a demanar-li els més insospitats desitjos. ell fa i desfà com vol i quan vol. Les lleis? per als altres...

no va fer res CiU en 23 anys (algú em pot enumerar les millores substancials al nostre poble, a banda d'un velòdrom i un poliesportiu?) i des del 1999 tampoc han fet res la resta (sinó que m'ho expliquin)

Per tot plegat, s'ha abonat el terreny perquè vinguin nous equips. Mont-roig no té res a perdre PERQUÈ RES TÉ.

I, així, aquesta divisió mont-roig/miami que fan alguns és insostenible. Mont-roig és un municipi amb persones disperades en diferents nuclis a totes ABSOLUTAMENT TOTES tenen els mateixos DRETS I DEURES.

apa siau!

Anònim ha dit...

Quan hi havia Ciu, doncs si es va fer un CAp a Mont-roig també, però també et diré que s'ha obert en els últims 4 anys la regidoria de benestar social, sempre, que per part de Roca Ferma, he hagut de tenir audiència amb l'alcalde l'he tinguda, i no només amb l'alcalde sinó que també amb altres components del govern.
Quan no ens fa falta una cosa no ens interessem ni per que hi sigui... i només fem que criticar.
Ciu va fer més coses els anys que hi va ser, no les sé, però en va fer, al igual que n'ha fet ERC.

fins ara...

Anònim ha dit...

bones, despres del resultat hi han totes les aquestes possibilitats per ramotes o impossibles que siguin algunes:

UPM + CIU
UPM + ERC + ADMC
UPM + ERC + PP
UPM + VPM + ADMC
UPM + VPM + PP
UPM + ERC + VPM
CIU + ERC + VPM
CIU + VPM + ADMC + PP
CIU + ERC + ADMC + PP

Ho sigui que un tripartit minim, El poble ha dicidit i el poble tindra lo que es mereix i lo que vol. Ara cal esperar si surt un alcalde de miami o l'alcalde del segle XX. Ara dependra dels pactes. Suposu que en alguns dies ja se sabra.

Felisitats,mal em pesi,( jo soc el num 10 de ERC)als guanyadors tan de el poble,com de miami i com el de les pobles.
A Mont-roig una participacion del 71%, a miami 48% i a les pobles uns 43%.
A Mont-roig va guanyar CIU
A miami UPM
i a les pobles ADMC, que d'alli va treure el regidor que ha guanyat.
UPM li ha anat de poc de treure 5 regidors, CIU igualment poc per tindren 4 i ERC de poc de tenirne 3.
En uns dies ja se sabra qui governara i ki no, habere ke dicideixen.

Sort poble vosaltres eu dicidit tornar al segle xx o se governats per una urbanització.

Anònim ha dit...

mumirudelluny, al contestar l'últim escrit he llegit malament una cosa, lo que dius de l'audiència és pel que han decidit no pel que hi ha, i jo parlava pel que hi ha. hi ha hagut un malentés.
Sé que escric molt, poca feina...jejeje e maulet85.

Anònim ha dit...

Indiferent dels resultats dels partits, veient l'index de participació al poble, està vist que quan hi ha ganes es va a votar.

Anònim ha dit...

xaky de vegades el que és important no és que es construeixi un edifici o que a la porta d'un despatx consistorial s'hi pengi un cartell que posi 'benestar social'

el que és veritamblement important és que el que s'hi faci a dins redundi en benefici de les persones que viuen en un municipi, siguin de miami, les pobles, mont-roig o visquin al mig del bosc

per deixar-ho més clar farem un símil informàtic. De què ens serveix un aula d'informàtica amb aparells d'última generació si no ens preocupem de dotar-los de programes amb els quals poder treballar? és a dir, de què ens serveix el hardware sinó comptem amb software??

dubto que mont-roig tingui les infraestructures i equipaments que hauria de tenir a hores d'ara un poble que viu en democràcia des de fa tres dècades. I encara dubto molt que el 'software' amb què funciona sigui l'idoni perquè tot funcioni correctament

salut

Anònim ha dit...

mumirudelluny l'has clavat.
tenir molts serveis duplicats fà que no en tinguis cap en condicions.
Nypas i més nyaps

Anònim ha dit...

Quin panorama ha quedat per l'Actual alcalde! En Miquel Anguera ("Beatet" com li agrada que li diguin), a més de sortir-ne derrotat amb gairebé la meitat dels vots que tenía i èsser la única força política que baixa en nombre de regidors a l'Ajuntament, ara li toca "ballar amb la més lletja", ja que haurà de decidir-se entre CIU (govern de Mont-roig) o UPM (govern de Miami).
Pot apostar per CIU? Quan el poble el va posar a ell a l'Ajuntament, fou per substituïr la figura obsoleta de l'Aragonès. Ara li posarà la catifa vermella per que torni l'alcalde del segle passat?
Pot apostar per UPM? Havent-hi solucions matemàtiques per tenir govern de Mont-roig, com es justificarà davant el poble per deixar marxar el poder cap a Miami?
Realment crec que té una "mala peça al teler".

Ah! Una puntualització: el poble va voler substituïr a l'Aragonès per en Torrebadell, pero tots sabem la història recent de nostre poble i de com el van enderrocar per posar a Anguera a l'alcaldía.

Anònim ha dit...

Bones!
Jo crec que ERC ha fet coses pel poble, és impossible que tothom estigui d'acord amb el que s'ha fet, però se'n han fet... no s'han estat al despatx sense fer res, les coses com siguin. Ara bé, la gent ens queixem per tot i mai estem contents de res!!!

El problema és haver presentat tantes llistes i siguem clars i per molt que em pesi i no ho vulgui... el pròxim alcalde serà el Josep Maria Aragonès...

Ahir vaig estar a l'escrutini i era al.lucinant... ningú se'n recorda del mandat de CIU, ningú se'n recorda que va dimitir... ningú se'n recorda de res... és molt fort, però bé nois, ens esperen 4 anys de DICTADURA... SI SENYOR!!!

Anònim ha dit...

maria de la roca, tens tota la raó: déu ni dó quin panorama. N'hi ha per llogar-hi cadires!

si el beatet (que ho ha fet malament) acaba al llit amb l'aragonès (que ho va fer malament i per això li van passar factura les urnes) embolica que fa fort! Un pacte d'ERC amb CiU seria indigne, sobretot si tenim en compte que quan l'Anguera va saltar a l'arena amb en Torrabadell van saltar a l'arena amb un lema clar "Digues prou!" (i tots sabem a què es referien quan deien prou...). Seria incomprensible que ara arribessin a un acord i es festegessin... Ara bé, en aquest poble, tot és possible! I, per què? Doncs perquè no hi ha vergonya... i la gent ja està acostumada a empassar-se qualsevol cosa!

Anònim ha dit...

Aquest quatre anys prou que els ha interessat el fasteig, tots sambem el llarga que és l'ombra de CiU, de cacicades tots en fan.

Anònim ha dit...

sí, marteta, sembla que ara toca de nou comportar-se com a plebeus i rendir honors al Senyor Alcalde i la seva Cort, tornen a palau... ja vaig dir que si és així ja ens podem encomanar a tots els sants i improvitzar un via crucis cap a l'Ermita o el Peiró: ens farà falta!

si els d'ERC han fet alguna cosa ho desconec. Primer perquè quan he tornat al poble quan m'hi he escapat no he vist cap canvi significatiu i després, perquè si hi s'ha fet alguna cosa a destacar ni s'ha comunicat ni se n'ha fet publicitat. Sigui com sigui, els dos errors ja són suficients perquè estiguin fora del govern. Un alcalde no es pot quedar per a ell la sensació que ha fet alguna cosa, la ciutadania ho ha de comprovar amb els seus propis ulls. O es que potser es creu déu i que la gent se'l creurà per qüestions de fe? Doncs no! Volem fets i que ens els expliquin... a veure si així tot plegat resulta creïble als nostres ulls!

Anònim ha dit...

Mariadelaroca, al Torrabadell no el van fer fora per posar l'anguera d'alcalde! Al torrabadell el van fer fora perquè decidia i firmava coses sense consultar-ho amb el govern, és a dir, sense que la resta de govern (ERC,i els altres) sabéssin res. A més jo personalment aquell cop vaig votar ERC i vaig votar una llista no al torrabadell.

No cal pensar tant, el josep maria aragonès no s'ajuntarà amb ERC, té als verds, a ADMC, al PP. No li cal i crec que qui té la paella pel màneg és CIU, no ERC.

I un últim incís, quan ERC va arribar a l'ajuntament va haver d'arreglar moltes coses de l'àntic govern, cosa que no s'ha vist gens reflexada, potser no han pogut fer totes les coses que van prometre perquè van haver d'arreglar coses antigues que es van trobar dins de l'ajuntament...

Bé, jo faig la porra i crec que serà aquesta:

CIU+ADMC+VERDS+PP

CIU I ERC no poden pactar... i s'hi ho fan... serà al.lucinant...

Anònim ha dit...

el que m'agradaria saber és què farà el senyor Aragonès amb l'expedient que té obert per obres il·legals si arriba a ser de nou l'acalde i si la resta de grups que li preparen la cuna decidiran cap a una altra banda

em resulta difícil creure que aquest senyor es faci enderrocar les obres que s'ha fet a casa -a primera lína de mar, recordem-ho- i cumpleixi la llei

mare meva quin poble tenim i tindrem si el mateix alcalde se salta les normes establertes. Els excessos d'aquest senyor han estat molts durant els anys que va fer el que li va rotar, fins i tot es passejava amb el seu gos per les oficines del consistori... a mi, sincerament, el personatge em fa pensar amb un Jesús Gil y Gil

realment és això el que li convé a Mont-roig????

Anònim ha dit...

Habitans de Mont-roig, enorabona a tots els del ciu per la vostra victoria davant una esquerra desolada.
Jo vaig neixer a Miami dins un xalet sense llum, els meus pares eren del ciu i jo tambe, i m'agradaria que Cap sek hem fes un xalet a primera linia de mar, a poder ser tambe un tros de platja privada i un petit port per amarar les barques que suposo que tambe me l'es comprara l'alcaldisim i cap`de llista Cap Sek,
vota ciu, i visca Miami independent.

Anònim ha dit...

mia-ciu, sí sí

ara, tots a fregar la làmpada màgica que el geni Cap Sek sortirà de dins per cumplir els vostres desitjos, només cal que respatlleu amb decisió i fermesa i us concedirà les engrunes del seu poder!

Anònim ha dit...

Resposta de MARIAdelaROCA a Marteta (12:07)

1/- Quan dic que en Miquel Anguera va arribar a l'alcaldía enderrocant en Torrebadell no vol dir que aquest últim ho hagués fet tot molt bé. A cadascú el que li correspongui.

2/- La teva solució de que ERC quedi fora del govern, tot i que és molt possible, no és bona pels interessos personals del Sr. Anguera i la seva intenció de quedar-se a treballar a l'Ajuntament a jornada completa (i el sou també complet).

Cèsar Llamborda ha dit...

How, how, how... no voldría haver-me de decidir entre CiU i UPM. Es faci el que es faci les crítiques seran heavy metal.

Anònim ha dit...

Pot ser sóc molt confiada, pot ser sóc una mica no sé com definir-me però jo no crec que la gent només estigui per diners, algú es deu estimar al poble no?? Un alcalde no cobra tant com es diu pel poble, ni tampoc uns regidors, a més l'alcalde de mont-roig és a temps complet perquè el municipi ho necessita, els regidors amb el sou que tenen no poden viure. Ho dic de bona font tot això, crec que pot ser si que la gent té interessos privats però tant?? no sé, crec que hem d'aguantar 4 anys a qui surti perquè no donar-li un vot de confiança a l'equip que entri?? tan costa fer-ho??
Ara ja no s'hi pot fer res, és trist però és així.

Anònim ha dit...

bones a tots, me llegit els comentaris ( que son molts ) jejej, soc el num. 8 de CIU, x soposat vec be que ciu governi, abans de que ens ho facin els miamis, i tambe vec una mica de mala ostia de esquerra, senyors si la gent no us ha votat, potser cal fer una mica d'autocritica, o no us recordeu del alcalde vernet,amb l'espectacles dels munipes, qui u va fer aixo???, us enrecordeu???, que amb aixo no justifica la JM Aragones, que a fet una paret ilegal, d'acord, i moltes coses ha fet malament, pero tambe moltes coses be, i durant el seus mandats, no em sortir als diaris perque els hi fotien els pels del locals x la cara, ni coses rares. Tots tindriem que fer reflexió; moltes llistes, participacio fluixa, i UPM, que son uns quants junts, han tret 4 que en les pasades van ser 2 independents i 2 PSC, o sigui que han tret el mateix.
Vinga ninus ens veiem!!!

Anònim ha dit...

Molta campanya d'empadronament a Miami i ja veieu del que els ha servit als de UPM i on s'ha demostrat que la gent te ganes de dicidir el que vol, més bó o dolent, és al poble. Els hem tingut d'ajudar a mantenir-se donant-los vots.
Esperem un bon pacte que ens ajudi a sortir del pou que vam encetar el 1999 i que ha fet que estem a la cua dels municipis que ens envolten

Anònim ha dit...

Està clar que CIU no pactarà amb ADMC.Potser perquè és massa "pelut", o potser perquè té poc caràcter?
Recordo a MariadelaRoca, que faci memòria sobre els candidats i que faci una taula amb l'excel sobre participació en el poble durant els últims 25 anys dels candidats, a veure d'on ho treu això de mitja jornada i sou complert.(invito a tothom a fer mamòria).
Dir també que els vots de miami són tant vàlids a Mar com a Muntanya, per sort. S'ha dit amb anterioritat que moltes llistes...

Anònim ha dit...

bomes a tots...a mi personalment m'han agradat molt i molt els resultats de les eleccions, ja que ara penso, que es demostraran moltes coses sobre tots els candidats, amb això, el que vull dir és que es veurà si realment pensen amb el poble o pensen amb ells mateixos, a veure, si pensen amb el poble, han de fer el que diu el poble, què és el que ha dit;
1.CIU
2.ERC
3.verds
4.admc
no?
doncs ja està...mira si està clar...si volen el bé pel poble...com diria un que tots sabem, LES COSES CLARES!!!
penso que s'haurien de respectar i fer el que vol la gent de mont-roig, tenim la sort que a les nostres mans està i no depenem de ningú de miami, però ho sabran fer?aqui es veurà què és el que interessa de debò!
salutacions per a tots!

Anònim ha dit...

No estic d'acord amb CAtdona. Que passa que ara Aragonés pensa en el poble?si us plau. Si depen d'ell el desenvolupament del polígon industrial de Mont-roig vindran un munt d'empreses, amb treballadors de fora, com va passar amb la fischer...Sí que el nucli de Mont-roig ha votat CIU, però jo no estic d'acord en què governi...o es que si fem una consulta popular a Mont-roig guanyaria que ens s'egreguéssim de Miami?

Anònim ha dit...

l'any 1999 el grup ke va entrar a l'ajuntament es va trobar un ajuntament amb molts credits i defisits pendents, es va trovar ke el 60 o 70% de els carrers de miami estaven per posar clavagueram, enllumenat i asfalt, a mont-roig tots els carrers estaven igual ke ara, no teniem cap zona de parking ( apart de el parking de lestanc), els carrers estaven sempre abarrotar de cotxes aparcats...etc la llista negra continua: zona ranxos semblava un camp de batalla, la pujada de l'ermita estava fet una merda, els parcs com ara el de el peu de la ermita, el del peiro, el de miami ( costat de polivalent) estaven fatal o no estaven.
Ara es pot pujar a l'ermita trankilament i sense rebentar els neumatics, es pot anar a el peiro i veureu arreglat,la zona ranxos esta tota TOTA esfaltada, del 60 o 70% de carrers a miami en keden 3 o 4 carrers per acabar, amb el POUM nou es podran vendre terrenys del bon mon ke en surtiran 9.000.000.000 pts per fer els vials de ponent i el ke va per darrera de la cooperativa, asfaltar els carrers ( amb contribucio especial)... etc etc
i aixi podira estar durant molt de rato, pero la gent nomes veu les coses dolentes i les bones ni les veu ni en fa cas, la questio es keixarse, per aixo si ke som bons, i si CIU ha guanyat es perke el cap sek li devien molts favors tan de avans de fotre el camp al 99 com els ke segurament haura promes, i el ke em fot mes es ke ha men jat el tarro fins i tot els nous del seu pàrtit, algu sa preguntat lo seguent:
com es ke el cap sec esta disposat a renunciar a l'alcaldia per poder tenir la regidoria de urbanisma?? la resposta es:
xalet amb expedient + 9.000.000.000 de peles don segur ke si de mika en mika en treu 10 millons daki 10 millons de alla no es notara... + els 68 anys ke te d'aki poc haura de anar a una residencia i no es pot dignar a anar a una publica per aixo vol fer fikar una de superluxe, i les places ke haura de pagar l'ajuntament per la gent del poble, buenu mes ven dit per la gent de la seva ombra... en fi aki teniu la resposta de la seva proposta de alcalde.

VISCA MONT-ROIG!! ke hos ho mereixeu casi tots!!

Anònim ha dit...

Cap Sek regidor d'Urbanisme?????? Perill públic! Ara sí que Mont-roig s'empassarà un cable complet!

k us vagi de gust...

Anònim ha dit...

Maulet85 ERC ha asfaltat Miami peró molt contents no deuen estar no sé si l'han votat molts, a més l'altre cop van fer una llista compartida per gent d'allí i aquest cop no.

Anònim ha dit...

es normal ke a miami no ens votin, avans votaran a un de miami ke un de mont-roig, per la gent es igual ke haigui fet per miami, ells veuen ke els de UMP eren tots o casi tots de miami, i per aixo els han votat, ademes a miami no han arrivat ni al 50% de la participació, en fi ke el poble tindra lo ke ha votat.

Anònim ha dit...

maulet tic en desacord en que diguis que ens ho hem buscat...!Un servidor, per exemple.

Salut¡!

Mon ha dit...

camram aixo esta mes concurregut que Reus un dissabte a la tarda:
jo crec que molt llastimosament governara CiU, Verds, PP, ADMC

Anònim ha dit...

Que fuerte!!!! Senyors que no sabeu ni el que diueu, maulet, si has perdut fotet, tiu, tu no saps el que vol fer el JM Aragones, vinga tiu primer unformet, nosaltres no donarem l'alcadia a qualsevol preu, ni no nomes voles urbanisme ( que percert l'Euba la fet be ???) jajaja, vinga nois parlem en condicions, que eu fet riure a l'ajuntament, parlem d'urbanisme, que el sr. EUBA, mirava el projecte i segons el que guanyaria el promotor, u retrasava mes o menys, dient que ell amb una carrera, no guanyava aquestos diner, com e dit ja uns quants cops, POTSER NO ES PROBLEMA DELS ALTRES, AUTOCRITICA!!!!

OrioL ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
OrioL ha dit...

kimu paeix ja la derrota colega, no se jo en ki li menjan el cap ^-^ '.


Es molt trist k us desfugueu escribiu sobre coses k ni sabeu, xk obviament no hi ereu, jo no escriure sobre terceres persones k en la vida hi he parlat, ni conec i kuan elles hi eres jo no.

Tens una miketa d'obsessio amb el xalet del Pep, vols k li pregunti si te'l vendria?

K si el PeP a guanyat x favors k si no se k, ... k no em guanyat nosaltres nens, k ens hem mantingut, k sou vosaltres els k heu perdut a veure si us entereu.

I d'aki 4 anys si es k CIU està al govern ja en parlarem de tot això k dieu.

I no parleu de coses k desconeixeu, xk com jo no hi era al xalet x sàpiguer quines obres estava fent, x aixó no n'opino, no com d'altres que es pensen que desde el sofà de casa s'enteren de tot el k passa al poble. Es nota k parlar es gratis e xDD

Anònim ha dit...

Déu ni do com esta el pati! Trobo que tinc bon ull per aixo de la politica. Us faig ha saber que aquest cap de setmana fare la quiniela, us hi apunteu? jeje

Anònim ha dit...

si, encara que sigui de seleccions!jo m'hi apunto!!!!

Anònim ha dit...

xapix, del sr. EUBA no cal parlar-ne, un cas a part impropi de l'ajuntament. Estic totalemtn d'acord amb tu quan em parles d'ell. Però almenys no fem obres sense la llicència. Hauriem de donar exemple. Com han dit per aquí, que passarà amb l'expedient que té obert el sr. Aragonés?per fer obres ilegals?o es que és legal fer obres sense llicència?L'Autocrítica està feta, vosaltres? Tots coincidim en què ha votat el poble, i el poble ha decidit. Sort als exàmens. Salut.

Anònim ha dit...

coi talaia!, quina por amb tants comentaris!!. Veig que això està bullint i hi ha bastants comentaris de gent que pixa fora del test.
soc incapaç d'apuntarme a la porra ja que amb tantes possibilitats és mes possible acertar 16 resultats a la 6/49 uqe no pas acostar-se a que pot sortir d'aqui. De totes maneres, jo "aposto" per una de les opcions menys comentades entre tants comentaris.
sort i salut

Anònim ha dit...

No sabem com aniran els pactes ni el que faran els propers que manaran, peró si s'escolten el que es diú per aquí ja anem venuts avans de començar. No cal ser tan agressiu ja fa vuit anys que estem a la seca i es hora de demostrar que els xuts som collonuts i que també sabem fer les coses bé.
Salut i visca els Xuts

Unknown ha dit...

Sobre ERC -no parlo ara de l'alcalde sinó del partit- vull dir que no els haurà afavorit massa la polèmica interna que van tenir. Penso que malgrat les bonbes intencions no han fet una política gaire d'esquerres ni independentista.

Mireu sinó la Fira plagada de banderes espanyoles amb el torito bravo...

Tot i amb això com diu maulet85 han fet coses bé, és clar.

Penso que Mont-roig es mereix més autoestima, i que ben bé es podria plantejar un nou projecte polític que agrupi gent independent, amb els Verds i la gent que està a l'esquerra d'Esquerra. No per crear un xiringuito més sinó per a unir esforços.

Anònim ha dit...

Tots fan coses bé, sols ens recordem de les que fan malament peró dins les que es fan bé o malament cal fer-les en consens i no per imposició o capritx. I crec aquesta és una de les causes de la deballada d'esquerra.

OrioL ha dit...

esquerra a fet coses b i malament durant akests 4 anys. iwalment com les fa tothom. El problema recau en que a la gent, sino li mostres les coses bones k fas, només recorda les dolentes que són les k realment desentonan. Esquerra a patit el problema de la falta de comunicació ajuntament-municipi

Anònim ha dit...

Completament d'acord amb l'Oriol en que ERC no ha volgut donar informació al poble i ho ha pagat a les urnes.
Fa gràcia llegir ara al seu programa que crearan un gabinet de comunicació. ARA JA HAN FET TARD!

Mon ha dit...

jo segueixo pensant que de tots els que es presentaven a les diferentes llistes, la gent mes valida no tenia posibilitats cap ni una de sortir perque anaven de "rellenu" Exceptuant casos aíllats cop PP i Ciudadanos on cap ni un d'ells arribaven a la sola de l'espardenya dels altres

Anònim ha dit...

Ajuntament de Mont-roig del Camp
Eleccions Municipals 1979: resultats

Cens electoral 2.542
Regidors 11

Nombre % Cens electoral
Votants 1.915 75,33%
Abstenció 627 24,67%

Nombre % Vots / Votants
Candidatures 1.893 98,85%
Blancs 6 0,31%
Nuls 16 0,84%


Candidatures Vots % Vots/Vàlids Regidors
CC-UCD 1.045 55,03% 6
PSUC 299 15,75% 2
CiU 313 16,48% 2
G.E.I.M.P. 171 9,00% 1
PSC-PSOE 65 3,42% 0

Una mica de dades históriques.
Com passa el temps.

Anònim ha dit...

Xaki, gacies els exams nan fent ejejej.
Nosaltres l'autocritica ja esta fet,amb l'expedient del Aragones, ja es veura, i portser no u va fer be, pero el EUBA cas a part???, ok pero el vau posar vosaltres,no? xk es va presentar en les vostres llistes?, i avere si parlem cara a cara que aixo d'escriure tant es un pal. enggaaa dwwww

Anònim ha dit...

Bueno,corren rumors (més ben dit molts sms) pel poble de que el nou govern estarà format x BEATET + MIAMI + VERNET

M'agraderia sapiguer si la major part de votants d'esquerra, que són de mont-roig aprovarian tal unió. Jo estic al.lucino

Anònim ha dit...

Hola jo vaig votar ERC, i no aprovo de cap manera que hagin cedit l'alcaldia a Miami (d'acord que encara no se saben les carteres però el Morancho no deixarà l'alcaldia ni un mes) No saben on s'han fotut. Estic super decepcionada.

Anònim ha dit...

Bitxu, no han de deixar l'alcaldia ni un mes, se l'han guanyada, no?Fa quatre anys la volien i no la van tenir. Que hi ha de dolent?

Anònim ha dit...

En Miami tambien hay gente capacitada para gobernar no penseis que vosotros sois los mas listos os llevariais muchas sorpresas

Anònim ha dit...

Anónim no tots els de Miami capacitats per gobernar son a la llista d'Upm, altres llistes també tenen gent d'aquest tros del municipi i poden ser vàlides al igual que a les llistes del poble hi ha gent de les dues maneres, el podrit de la política actual és que es fá i desfá al gust del que mana i no es respecta la voluntat dels votants.

Anònim ha dit...

Tampoco se pude asegurar que cualquiera o ninguno de una lista de Mont_roig sea capaz de gobernar como lo han demostrado hasta ahora, cos que en Miami no han tenido oportunidad

Anònim ha dit...

Hola anònim,
el Morancho ja va estar a l'Ajuntament amb ERC o ningú ho recorda i si tan critiqueu la gestió d'esquerra a l'Ajuntament aquells anys recordeu que també hi va ser ell. No estic d'acord amb que governi el Morancho perquè no m'agrada com a persona, però és la decisió del poble i això ho entenc i ho respecto.

Anònim ha dit...

Anònim tot depén del que entenguis tu com a "governar"....

Anònim ha dit...

En Morancho ha tret 4 que son els 2+2 que ja tenien avans era un pacte ja anunciat, la decisió del poble és el vot de càstig a l'actual equip de govern encapçalat per ERC.

Anònim ha dit...

avans de les eleccions ja se s'havia ke el maxim votat seria el UPM, perke habenti 4 llistes de mont-roig ke esperem... i el ki dicidira ki sera alcalde sera ell, tan sigui pactan amb ciu, amb erc, amb vxm, admc, pp...

Anònim ha dit...

Maulet no potser si que avans es creia que seria el màxim votat peró tal com han anat les eleccions, crec que sino és pels vots d'una part descontenta del poble no ves arrivat als que va treure l'any 2003

Unknown ha dit...

Continuo donant suport a la proposta de JM Pep de cal Cap Sek: U a taula rondona pública on es decideixin els pactes. I els de Costa que ho pengin a Internet.

Setia molt però que molt juantxi.

Anònim ha dit...

totalment d'acord, una taula rodona per parla dels pactes, pero no s'atreviran...

Anònim ha dit...

A veure, això dels pactes ho va dir per fer quedar malament als altres, com ho està aconseguint, jeje!!està clar que això no s'ho creu ni ell!!!

Anònim ha dit...

l'estil del cap sec es la provocació. Recordeu que en totes les anteriors campanyes el jm aragones sempre reptava als contrincants amb un debat obert; ell sap dir coses que qualsevol no en seria capaç. Ara, amb la "taula" dels pactes passa el mateix. l'unic que busca es desmereixer les ganes de fer dels demes.
salut i sort

Anònim ha dit...

Si el conflicte està en els caps de llista de CIU i ERC que pleguin i deixin pas a gent nova.
Pregunto ADCM,Vx+ i PP compten per rés? perque sense ells rés de rés.
La tasca d'UPM ha estat treballar com les formiguetes i curcons, pacientment i gratant on sabien que podien per tal de dividir i ho han conseguit "divide i vencerás".
Està preparat Mont-roig poble per fer aquesta tasca per tal d'aconseguir l'alcaldia el 2011, si és que la la perd tal com sembla, ja que de moment no arrivat el dia D i la hora H.

Anònim ha dit...

la culpa no la te el Aragones per dirlo la tenen els altres per no tenir ous a fer el debat public, normal perque no crec que sigui molt agradable per a ERC donar en public suport a UPM i PP per aixo segurament s´abstindran el dia de la investidura per tal que UPM sigu qui governi i despres de un temps unirse a la comissio de govern "ESQUIROLS"

Anònim ha dit...

maulet 85 no tens ni puta idea de tot el que dius!!!. que ERC ha asfaltat miami y que nomes quedan tres o cuatre carrers per asfaltar!!! sera alreves? que nomes han asfaltat tres o cuatre carrers! donat una volta per miami y veuras que en queden uns cuants mes per asfaltar y ficar els serveis municipals argumentat avans de ficar a parir a tot deu menos a ERC

Anònim ha dit...

ecko a Miami no hi ha els carrers asfaltats perquè la gent es va anar construint cases i xalets (amb permís de l'Ajuntament d'aquell moment)sense fer la urbanització que en aquest moment s'està obligant a fer, lògicament els hi va costar molt més econòmic, fins a quin punt hem d'assumir la resta de la gent el cost d'aquests esfaltats?? quan aquí per arreglar-te un carrer has de pagar per metros de façana... o sigui contribucions especials... no és just, d'acord que l'estat de miami és lamentable però també han de ser conscients de perquè estan així, no es pot asfaltar tot miami en 4 anys, no hi ha pressupost per fer-ho ni temps material.

Anònim ha dit...

L'estat de tots els carrers de Mont-roig és lamentable, a més de la manera que tapen els clots, l'endemà sinó hi ha el mateix al costat en surt un altre, sino es tenen les eines per la feina, que subcontractin els que les tenen, sino mireu sequia que han obert desde l'avinguda de Reus fins a la de Catalunya.