divendres, 10 d’agost del 2007

44. Escolti? Escolti?...


Els usuaris de MOVISTAR estem de sort! Portem tres o quatre dies sense gastar ni un cèntim en trucades amb els telèfons mòbils. No és cap promoció llampec de la companyia per fer feliços als seus abonats, més aviat va ser un llampec de la tempesta de fa uns dies que va deixar K.O. l'antena que dona servei al nostre poble.

No és la primera vegada que passa, i telefònica no facilita cap via per fer una queixa. Sempre podem anar a l'oficina del consumidor o al síndic de greuges, però primer hi hauria d'haver un lloc de la companyia on adreçar-nos.

He trucat diverses vegades aquests dies al 1486 des d'un fixe (els mòbils no van), i d'entrada una veu semi-extrangera et diu que no els consta cap averia a la zona, després d'insistir et passen amb el departament tècnic on un personatge ara ja del país, comproba que sí, que tenen una averia detectada a Mont-roig. Quan preguntes quin plaç de temps preveuen per sol·lucionar-ho et diuen que vagis trucant per si més endavant poden saber-ho. Avui divendres m'han dit que esperaven solucionar-ho en 24 o 48 hores, pero que no ho sabien segur, entre altres coses perquè el tècnic amb qui he parlat, tot i que ho intentava dissimular, no sabia res del tipus d'averia, ni de si ho estan arreglant, ni sabia res de res.

Es al.lucinant quan surts amb cotxe i abans d'arribar a algún poble veí, veure que el telèfon mòbil es torna boig rebent missatges i trucades perdudes. Als qui et truquen i no els contestes, no cal que els hi expliquis que a Mont-roig no funciona l'antena, ja que la trucada els hi cobren quan salta el contestador i no han pogut parlar amb tu. I quan en segons quin lloc trobes una ratlleta de cobertura i intentes trucar, es talla la trucada als pocs segons, ja que no arriba prou senyal, però la trucada ja l'has pagat!

Ja sé que és pitjor quan falta la electricitat o l'aigua, però actualment el mòbil ja ha guanyat terreny al fixe i tothom et busca directament al celular (el mòbil a sud-amèrica). En fí, espero que torni aviat la senyal... ja us trucaré!
.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

He entrat a la pàgina de movistar (www.movistar.es) i no hi ha on reclamar, però si que tenen un buscador on pots escriure una paraula clau i et mostra on has d'anar.
Hi he posat: reclamar, averia, atención cliente, ... i sempre la mateixa resposta: "lo sentimos, tu búsqueda no ha producido ningún resultado".

Anònim ha dit...

http://www.atencionenlinea.movistar.es/sugerencias/reclamaciones.htm

Anònim ha dit...

Diumenge, 12 d'agost 11:20 h

Portem 4 dies i mig sense cobertura de Movistar al poble, anem a començar una nova setmana sense poder-ne fer us (ni rebre ni fer trucades), amb el perjudici econòmic que suposa per a moltes empreses i treballadors del nostre poble, així com dificultats en casos d'emergència, etc.

Estic super-emprenyat amb telefònica i movistar, però dec ser l'únic, ja que ni aquí als cometaris, ni pel carrer he trobat a ningú realment cabrejat com jo.

Potser estic massa exaltat..., hauré de canviar de camell...

Anònim ha dit...

Una veritable vergonya, jo soc orange, pero per a parlar amb altres persones es impossible, la vritat es que es PENOS, i encara sense arreglar,.... aix deu meu, millor que tornem a les senyals de fum, qque es més economic i no tindrem tants problemes.

Anònim ha dit...

Dilluns, 13 d'agost, 17:00 hores...
HA TORNAT LA COBERTURA DE MOVISTAR!!!

(Més val tard que mai).

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb els comentaris! És una vergonya!! Jo ahir vaig trucar al 609, i em van dir que per fer qualsevol reclamació ho podia fer al mateix número, o sigui que ja estem tots a reclamar!!! Vinga!!! Recordeu 609!!!

Unknown ha dit...

Vivim en un país on le sinfrastructures ón de fireta, i a sobre són els de Madrid els amos de la fireta i paguem, paguem i paguem...